הנצפים ביותר

הדברה ברעננה סוגי הדברה שונים

הדברה ברעננה סוגי הדברה שונים

פעולות הדברה מתבצעות ע”י אנשים פרטיים וע”י מדבירים מוסמכים. מאמר זה יעסוק בסוגי הדברה שונים, הנעשים ע”י מדביר מקצועי ומוסמך, כאשר הלקוחות עצמם יכולים להיות לקוחות פרטיים או עיריית רעננה.

הדברת גו’קים ונמלים

מתבצעת כפעולה מונעת אחת לשנה לקראת הקיץ או לפי הצורך. “לפי הצורך”, הווה אומר שנמאס לכם לצוד תיקנים בכוחות עצמכם ואתם מעוניינים “ליישר קו”. אין ספק כי בצד יתרונותיו הרבים של הקיץ, היותו “עונת החרקים והמעופפים” אינו נמנה על יתרונו אלו. הדברת תיקנים ונמלים מיועדת לפנים הבית או הדירה, ולחצר, כאשר המדביר מפזר את חומר ההדברה לאורך כל הפנלים בבית, שימת דגש על הפינות, וכמובן גם מאחורי הרהיטים. כמו כן, מדביר ברעננה מקפיד לרסס גם בביובים, פתחי הניקוז ומתחת לארונות המטבח. הדברה זו היא “הדברה סטנדרטית” ויכולה להתבצע גם על תקן הדברה מונעת, כאמור, אחת לשנה. במקרים בהם יש בעיה מסוימת או ריכוז חרקים באזור מסוים בבית או בחצר, על המדביר לאתר את מוקד הבעיה ולתת מענה הולם.

הדברה ברעננה של פרעושים וקרציות מתבצעת לרוב בחצר, אולם במקרים בהם  נתקלתם בקרציות ו/או פרעושים בפנים הבית, יש לטפל בהתאם. פרעושים , פשפשים וקרציות הם טפילים שכל מי שמגדל כלב או חתול בוודאי מכיר מקרוב. עם זאת, לטפילים אלה אין שום בעיה לראות בכם ובבני משפחתכם פונדקאים הולמים. לכן- אין לזניח. יש לטפל בחיית המחמד במוצרי הדברה מתאימים על בסיס שוטף וקבוע (שימוש בקולרים נגד פרעושים וקרציות ושימוש בקפסולות / תרסיסים נגד טפילים אלה), ובנוסף, בפרט אם אתם גרים בבית קרקע- להדביר באופן קבוע את החצר והגינה. למותר לציין כי לקראת ההדברה יש להרחיק את חיות המחמד מהבית ומהחצר בהתאם להנחיות המדביר. הדברת פרעושים וקרציות בפנים הבית פירושה פיזור חומר ההדברה על כל המשטחים והקירות (בניגוד להדברת גו’קים בה הריסוס הוא בעיקר באזור הפנלים). הדברת פרעושים וקרציות בחצר ובגינה חולשת על כל השטח, לרבות משטחי הרביצה של חיית המחמד שלכם, וכמובן, טיפול נקודתי בקיני קרציות, במידה ואותרו. לקראת ההדברה חשוב ליידע את המדביר בנוגע לחיות המחמד שלכם, לגזעם ולגילם, למותר לציין כי מידע זהה עליכם לספק גם בנוגע לבני המשפחה הגרים בבית. בהתאם לכך ייעשה השימוש בחומר ההדברה הנכון, ובהתאם לכך יינתנו לכם ההנחיות לקראת ההדברה ולאחריה. כך או כך, ללא קשר לסוג חיית המחמד שלכם, עליכם להרחיק את כלי המזון והשתייה שלהן ואת צעצועיהם, ולוודא כי הללו לא באין במגעי עם החומר המדביר.