הנצפים ביותר

הבנק אומר “לא”? הלוואות לשכירים זה בדיוק הפתרון

יפית ואורי הם זוג שכירים צעיר אשר החלום שלהם היה להתחתן באולם יוקרתי ששוכן על חוף הים באשדוד.  יפית ואורי מרוויחים יחד בחודש 11,000 ₪ סכום נאה אך עדיין לא מספיק על מנת להגשים את חלומם. כאשר פנו יפית ואורי לבנק לקבלת הלוואה, ביקש מהם הבנק היסטוריה בנקאית ובנוסף לכך ביקש מהם הבנק להתאזר בסבלנות עד אשר יקבלו תשובה מהבנק.

כידוע, בחתונות על מנת לסגור כמה שיותר מהר צריך גם לחלק מקדמות. אורי ויפית לא יכלו לחלק מקדמות שכן הבנק עדיין לא אישר את ההלוואה. בסופו של דבר, הבנק לא אישר את ההלוואה מכוון שאורי לא עמד בתשלומים של הלוואה אחרת שלקח לצורך קניית רכב לפני מספר שנים וזאת כי בדיוק באותה תקופה פיטרו אותו מעבודתו.

אורי הינו בחור אחראי ועובד חרוץ בעבודתו, וכעת הוא עובד במשרה מלאה ומצליח לשלם את כל החשבונות החודשיים שעליו לשלם מידי חודש בחודשו. מיואשים היו יפית ואורי על שאין ברשותם סכום כסף אשר יאפשר להם להתקדם בהכנות לחתונה.

אורי קיבל טלפון מחבר אשר סיפר לו שהוא יכול לקחת הלוואות לשכירים, ולא בהכרח מהבנק, הוא יכול לקבל הלוואה מחברת אשראי, ביטוח או כל גוף פיננסי אחר אשר מעניק הלוואות שהם באישור משרד האוצר ובנק ישראל.

לאחר חצי שנה של הכנות בלתי פוסקות, יפית ואורי נכנסו תחת החופה והתחתנו באולם בו חלמו להינשא. את רוב ההשקעה הם החזירו עוד באותו הערב ואילו מה שנשאר לשלם, החזירו מידי חודש בחודשו בהתאם להחזרים אותם התבקשו לשלם.

התהליך לקבלת הלוואות לשכירים

כאשר פונים לגוף אשר נותן הלוואות לשכירים, יש לוודא כי הגוף עומד בדרישות משרד האוצר ובנק ישראל וכי יש לו רישיון במתן הלוואות. הגוף המלווה יבקש מכם תלושי שכר אחרונים, מצב חשבון הבנק שלכם ודפי חשבון מהחודשים האחרונים.

 

דבר חשוב שעליכם לדעת לפני שתיקחו הלוואה, הוא לוודא שאתם יכולים לעמוד בגובה ההלוואה שאתם לוקחים. בסופו של דבר היתרון הגדול של הלוואות לשכירים, הוא שהריבית שתידרשו לשלם תיהיה מותאמת להכנסות ולהוצאות הצפויות לכם במהלך תקופת החזר ההלוואה.