הנצפים ביותר

הבירות המושלמות לתייר

עיר בירה של מדינה בדרך כלל ולרוב תהיה העיר המתויירות ביותר עם התרבות האותנטית ביותר, האירועים והפסטיבלים, המאכלים התרבותיים, המקומות ההיסטוריים החשובים ביותר למדינה, המוזיקה, סימן ההיכר של המדינה והאנשים המקומיים המנציחים את העיר.

יש היום שלושה יעדים פופולריים שמידי שנה יותר ויותר ישראלים ותיירים מכל רחבי העולם באים לטייל בה אפילו אם זה יותר מפעם אחת. עיר הבירות שמנציחות את המדינה ומקנות לתיירים את החוויה המושלמת בסיור והכרת התרבות של המדינה הם אמסטרדם, פריז ומדריד. לכל אחת יש את התרבות, ההיסטוריה, החוקים, הנופים האנשים, המוטו, סימן ההיכר השונה לו והמיקום האחר באירופה אך לשלושתן יש מכנה משותף מובהק: כולן אהובות על תיירים.

טיסות לאמסטרדם

אמסטרדם היא הנה עיר הבירה של הולנדית הפרחונית וברובה מוכרת בתור מדינה שבה מותר לעשן את צמח המרפא קנאביס והחלונות האדומים. אמסטרדם מלאה בסכרים יפיהפיים הנמצאים על נהר האמסטל החוצה לאורך כל העיר, אנשים הרוכבים על אופניים, תרבות קעקועים רבה, קופי שופס, אורות לילה רומנטיים, חיי לילה סוערים, פסטיבלים ומסיבות רבות וכמובן, כיכר הדאם השוכן במרכז העיר. טיסות לאמסטרדם מישראל אל העיר מגיעות לשדה התעופה ‘סחיפהול’ וזמן הטיסה הוא כ-4 שעות.

טיסות לפריז

עיר בירתה של פריז ובעזרת סימן ההיכר של המדינה הנמצא בה, מגדל אייפל, מטיילים רבים באים לראות את אחד המגדלים המפורסמים ביותר בעולם העומד על גובה של 324 מטרים. התרבות של פריז מגישה גם את מאפה הבאגט הטעים, הגבינות המלוחות, מוזיאון המפורסם הלובר בו התמונה האמתית והמפורסמת של המונה ליזה, השער הצרפתי ועוד מוזיאונים וגלריות רבות. טיסות לפריז יכולות להגיע לאחת משתי שדות התעופה ‘אורלי’ או ‘שארל דה גול’ ונמצאים קילומטרים ספורים מהעור ומשך הטיסה הוא כבערך 5 שעות.

טיסות למדריד

עיר בירתה של ספרד. בשל היותה בעבר אימפריה ספרדית, נמשכו אל העיר אמנים רבים וגדולים שעד היום מצוינים במוזיאונים, גלריות, תערוכות ואתרים ושמם מוכר ויצירותיהם כיום הן בינלאומיות. התרבות הספרדית הנה מרתקת ומדריד מספקת לתייר החובב אומנות להבחין באדריכלות המרהיבה, היסטוריית אמני הציור והתמונות הרבים והמאכלים הספרדים. טיסות למדריד מישראל נעשות לשדה התעופה ‘ברחאס’ ועורכות כ-6 שעות.Â