הנצפים ביותר

האפשרויות לרכישה של רכב חדש

רכישה של רכב היא פעולה אשר בצידה כרוכה הוצאה כספית גבוהה שלא תמיד קיימת אצל ישראלים רבים.העלויות של רכב חדש הינן גבוהות ורכב מיד שנייה מצריך רכישה שהתשלום עבורה הינו מיידי. זה נכון שיבואני הרכב מאפשרים כל מיני דרכים שמקלות על הרכישה של הרכב החדש על ידי פריסה של חלק מן העלות לתשלומים, תשלום של חלק קטן יחסית במזומן ותשלום של יתר הסכום בתום תקופה של שלוש שנים בערך, אולם אופציה זו לא תמיד קוסמת לכולם ועדיין מצריכה תשלום חודשי שלרוב אינו פוחת מ- 1500 ₪. מהן האפשרויות האחרות? המשיכו לקרוא ותדעו.

 

פשוט להמתין בסבלנות למבצעים

במשך כמה פעמים בשנה היבואניות של כלי הרכב בישראל מציעות כל מיני מבצעי רכב שמאפשרים רכישה בתנאים נוחים יותר או כאלה שבמסגרתם מקבלים הטבות ופינוקים באבזור של הרכב עצמו, אולם גולת הכותרת הינה בעיקר לקראת סוף כל שנה קלנדרית אשר במהלכה מבצעי המכירות הנם הרבה יותר אגרסיביים ואטרקטיביים. שווה להמתין בסבלנות.

 

רכישה של רכב דרך יבואן מקביל בהנחה ניכרת

לאחר הרפורמה של שר התחבורה ניתן למעשה לרכוש רכבים חדשים דרך יבואנים מקבילים אשר מציעים מבצעי רכב חדש לרכישה במחירים נמוכים בצורה משמעותית מאלה אשר מוצעים על ידי היבואן המורשה המוכר. לא מעט ישראלים כבר החלו לפעול באופן זה והחיפוש אחר מחיר משתלם ונוח עבור רכישה של רכב חדש מהניילונים מתאפשר די בקלות, עם כל האחריות שניתנת ברכישה של רכב חדש. מה שנותר הוא רק לחפש אחר הדגם שאוהבים ולבדוק מי אלה היבואנים המקבילים אשר מוכרים את הדגם הזה בנוסף ליבואן הרשמי ולבדוק מהם תנאי התשלום שם