הנצפים ביותר

האם תעשיית המין היא אמיתית?

 

בכל העולם כולו תעשיית הליווי רק הולכת ותופסת תאוצה. היום בשנת 2013 כמעט לכל דבר יש תחליף! ניתן להזמין את הבגדים שלנו דרך האינטרנט, את האוכל שלנו דרך הטלפון ובמקום לצאת לראות סרט לקולנוע, ניתן להזמין לשעה ולתאריך מדויק את הסרט שבימים אלו משודר במסכי הקולנוע ברחבי הארץ.

 

אז למה שלא יהיה ניתן להזמין גם שירותי ליווי ומין דרך הטלפון או דרך האינטרנט? אז הרי לכם חידוש (עבור מי שמתמצה מביניכם לא כל כך מדובר בחידוש)- היום ניתן להזמין גם נערות ליווי דרך הטלפון או האינטרנט, וכדי שתבינו מה המשמעות האמיתית של הדבר- היום ניתן להזמין מין והגשמת פנטזיות דרך האינטרנט. ברגע שתחליטו לבצע את ההזמנה של נערת ליווי דרך האינטרנט או הטלפון, סביר להניח שתוך פחות משעה תצלצל בפעמון הבית שלכם נערת ליווי סקסית שתהיה מוכנה להעביר אתכם את הלילה הקרוב.

 

מי הוא בעצם קהל היעד של אותן נערות ליווי? אם כן, קשה להחליט ולהבין מי הקהל הקבוע והמוכר של נערות ליווי. אלו יכולים להיות אנשי עסקים שכעת הם בנסיעת עסקים ומחפשים דרך טובה להעביר את השעות המתות במלון, אלו יכולים להיות תיירים נלהבים שמעוניינים לבחון את “הביצועים” של הנשים המקומיות, אלו יכולים להיות חיילים בחופשה שמחפשים כל דרך לפרוק את החרמנות שצברו ואגרו במהלך השבועות בשטח ואלו יכולים להיות גם אותם אנשים רגילים שמתעוררים למשרד בשעת בוקר מוקדמת ומפזרים את הילדים בבית הספר.

 

תעשיית הליווי בירושלים, הפכה לתעשייה משומנת היטב שמגלגלת מיליארדי דולרים ברחבי העולם. למרות שתעשיית הליווי אינה חוקית באופן רשמי (לפחות לא בישראל), היא זוכה לאהדה חסרת תקדים בקרב צעירים, רווקים, נשואים וכל גבר שמשרד אומץ ותעוזה להגשים את הפנטזיות המיניות שהוא הולך לישון איתן.

 

רבים אומרים שמפגש עם נערות ליווי שינה את החיים שלהם או לפחות את חיי המין שלהם לחלוטין. התפקיד של נערות ליווי הוא לא רק לספק שירותי מין ולקבל על כך תמורה כספית. רבים רואים באותן נערות ליווי ההזדמנות שלהם להחזיר את האגו הגברי והביטחון העצמי שאבד כבר מזמן.. כמובן שלכל הנושא המיני והתשוקה יש כאן חלק בלתי נפרד, אך אותם גברים מרגישים שאחרי מפגש אחד או שניים עם נערות ליווי, הם מוכנים לצאת שוב אל שוק הפנויים פנויות עם הרבה יותר ביטחון עצמי, בעיקר סביב הנושא של מגע בין גבר לאישה.