הנצפים ביותר

דשא סינטטי לגינה יפה

דשא סינטטי הוא פתרון מצוין לגינה מושלמת

חסרונותיו ההולכים וגדלים של הדשא הטבעי בולטים ונראים לכל עין. הדשא הטבעי דורש כמויות גדולות במיוחד של מים שגם כך הפכו ליקרים ונחוצים מאוד למדינתנו. הוא דורש טיפוח ותחזוקה רבה כמו גיזום, כיסוח, הדברה ועוד אלו הופכים את החזקת הדשא הטבעי ליקר, תובעני ולא נוח. התחליף האולטימטיבי לדשא הטבעי הוא דשא סינטטי.

דשא סינטטי הוא הממלא מקום האיכותי ביותר לתפקיד הדשא הטבעי. הוא צובע את הגינה במראה ירוק מרענן ומטופח מצד אחד, אך הוא אינו דורש מאיתנו תחזוקה וטיפוח בתמורה מצד שני. מה שהופך את הדשא הסינטטי לפתרון אולטימטיבי.

דשא סינטטי לחיסכון בהשקייה:
הדשא הסינטטי אינו דורש השקייה ובכך חוסך לנו כמויות לא מבוטלות של מים ומכאן החיסכון גם בעלויות גבוהות בחשבון המים, הוא אינו מצהיב ומתייבש בהתאם לשינויי מזג האוויר, הוא אינו דורש כיסוח כך שיש לנו יותר זמן פנוי לבלות בגינה ויותר מקום פנוי לאחסון כתחליף לעזרים הדרושים לנו לתחזוקת הדשא כמו החרמש, מכסחת הדשא וכד, וכמובן שהוא אינו דורש דישון, גיזום, ניקוש עשבים וכד’. והוא זמין תמיד לשימוש.
מהו מרבד דשא סינטטי איכותי:
בחירת מרבד דשא סינטטי דורש מאיתנו התייחסות למספר דברים על מנת לבחור במרבד דשא סינטטי איכותי. כזה שיאריך לשנים ארוכות. חשוב להתייחס למרקם הסיבים, ככל שצפיפות הסיבים גבוהה יותר כך המרבד איכותי יותר. צפיפות נמוכה ברב המקרים תוביל לקרחות ומראה לא מטופח. רמת צפיפות האריגה היא מרכיב חשוב במיוחד אליו יש להתייחס. בנוסף, חשוב מאוד להתייחס למספר פתחי הניקוז במרבד. מרבד דשא סינטטי איכותי צריך לכלול פתחי ניקוז בכמות מספקת שתמנע הצטברות מים על המרבד ותגרום להם לחלחל לאדמה בצורה מבוקרת.
על מנת לבחור את מרבד הדשא הסינטטי המושלם בשבילנו, עלינו קודם לבחור את השימוש העתידי לו. אם אנו מייעדים את השימוש בדשא הסינטטי בעיקר לאזור המשחק של הילדים, או לאזורים הסמוכים לבריכת שחייה, מומלץ לבחור דשא בעל סיבים קצרים יחסית שיהיו נוחים למשחק ולשימוש. לאזורים בהם יש תנועת הולכי רגל רבה כמו פינת אירוח, שבילים ומגרשי משחק (כדורגל וכד’) חשוב לבחור בדשא סינטטי בעל סיבים עמידים וחזקים שיהיו יעילים יותר מפני שחיקה. לאזורים בהם ישנה שמש ישירה לאורך רב היום, מומלץ לבחור במרבד דשא סינטטי בעל עמידות גבוהה לשמש. דשא זה לא ידהה ולא יתעוות בחום קיצוני. את רב סוגי הדשא הסינטטי ניתן למצוא במגוון גוונים טבעיים של ירוקים, חומים וצהובים המשתלבים יחד ליצירת מראה המדמה דשא טבעי אמיתי.