הנצפים ביותר

דלת הבית נושאת מסר אישי המתאים לדיירי הבית ומהווה גורם מכריע בהתווית השפה העיצובית של הבית

בשנים האחרונות נוצרה מהפיכה אמיתית בתחום עיצוב הפנים בארץ והדלתות ובעקבות זאת השתנה הקונספט והדלתות הפכו מאלמנט פונקציונאלי לאחד מן המרכיבים המכריעים ביותר בתרבות עיצוב הבית.

כידוע, דלת הבית מעבירה מסר אישי המתאים לדיירי הבית ואופיים והיא בעלת גורם מכריע בהתווית השפה העיצובית של הבית כולו. דלתות יוקרה המדגישות אצל הלקוח את הניחוח העיצובי השונה בכל חדר, בחירה אישית של כל גודל או מידה ועד לציפוי הדלת במגוון רחב של חומרים באינספור גוונים לבחירה – יוקרה שמתמזגת בעיצוב. מעבר להיותה דלת מרשימה, הדלת ומנגנוניה פותחו בטכנולוגיה ייחודית, עם משקופי אלומיניום נסתרים, המונעים תזוזה וסדקים של הקיר והמפתח. איכות שנשמרת לאורך שנים. דלתות יוקרה המדגישות אצל הלקוח את הניחוח העיצובי השונה בכל חדר, בחירה אישית של כל גודל או מידה ועד לציפוי הדלת במגוון רחב של חומרים באינספור גוונים לבחירה – יוקרה שמתמזגת בעיצוב. מעבר להיותה דלת מרשימה, הדלת ומנגנוניה פותחו בטכנולוגיה ייחודית, עם משקופי אלומיניום נסתרים, המונעים תזוזה וסדקים של הקיר והמפתח. איכות שנשמרת לאורך שנים.. לכל עיצוב יש מסר, שפה וגישה הנובעת מזרימה עיצובית בכל חללי הבית. דלתות יוקרה מדגישות את הניחוח העיצובי השונה בכל חדר.

לדלתות מגוון מותגים וסוגי דלתות, בכל גודל או מידה. הדלתות איכותיות מאוד ומצופות במגוון רחב של חומרים ובאינספור גוונים לבחירה והתוצאה היא: יוקרה המתמזגת בעיצוב ומהווה ערך מוסף לבית.

הדלתות של STATO ומנגנוניהם פותחו בטכנולוגיה ייחודית ומשלבים משקופי אלומיניום נסתרים, המונעים תזוזה וסדקים של הקיר באיכות הגבוהה ביותר ולאורך שנים רבות.

דלתות הפתיחה המעוצבות הניסתרות במישור הקיר המכונות FLAT LINE – דלתות פתיחה אשר באות לידי ביטוי בקו נקי ועיצובי ללא משקופים ורווחים בקירות. דלת זו עמידה לאורך שנים וניתנת להתאמה אישית. FLAT LINE – לבעלי חוש עיצוב מפותח המחפשים את החדשנות העכשווית בעיצוב הכולל של חלל הבית.

http://www.stato.co.il/?page_id=7