הנצפים ביותר

דלתות פנים מחירים

כמו בכל מוצר, גם בדלתות פנים, ישנו טווח מחירים רחב. ישנן דלתות פשוטות וזולות יותר ולעומתן דלתות יקרות במיוחד.

אז למה בעצם, יש שוני גדול כל כך בין סוגי דלתות פנים במחירים? האם המחיר מעיד על איכות? אז קודם כל, התשובה היא כן בדלתות פנים מחירים הם שם המשחק. ישנם סוגים שונים של דלתות פנים, העשויות מחומרים שונים, ולרוב, ככל שמחיר דלתות הפנים יקר יותר, זה מעיד על איכות הדלתות, חוזקן ועמידותן.

ועכשיו נפרט מעט: כיום כבר ברור לכול, שלדלתות הפנים מספר תפקידים עיקריים. בראש ובראשונה הן משמשות כפריט שמבדיל בין החדרים השונים ומאפשר מעבר בניהם, הם משמשות כמפחיתות רעשים על ידי בידוד החדר מהסביבה החיצונית, ומשמשות כפריט מעוצב המקשט ומפאר את הבית. לא כל דלתות הפנים ממלאות את כל התפקידים הנ”ל, וזה קשור כמובן, לחומר ממנו הן עשויות. סביר להניח שדלתות בעלות מחירים נמוכים לא ימלאו את שלושת הפונקציות אלה ישמשו בעיקר להפרדת החדר מהסביבה החיצונית ונתינת פרטיות.

כאלה הן דלתות פנים למיניטו פשוטות. דלתות פנים אלה, עשויות דיקט חלול המצופה בשכבה דקה, אז אומנם ניתן להשיג דלתות כאלה במחירים זולים למדי, אך הן אינן מבודדות בכלל, אינן מעוצבות במיוחד וגם לא ממש חזקות ועמידות. ניתן לרכוש גם דלתות פנים למיניטו בעלות ציפוי עבה יותר, מחירן של דלתות פנים  אלה הוא גם זול למדי והן עמידות ואיכותיות יותר וגם בעלות בידוד סביר למדי.

מלבדן, ישנן גם דלתות פנים בעלות גימור פורניר. פורניר הינו שכבת עץ אמיתי דקה המצופה בלכה אותה מדביקים על הדלת. דלתות פנים בעלות גימור פורניר נראות כדלתות העשויות עץ מלא ויוצרות מראה נעים לבית. מחירן יקר יותר והן נחשבות דלתות פנים איכותיות במיוחד, עם זאת, הן מעט פגיעות יותר מדלתות פנים אחרות.

דלתות פנים נוספות הן דלתות בצביעת אפוקסי.דלתות פנים אלה עוברות צביעה מיוחדת המעניקה להן גימור מיוחד. מחירן יקר במיוחד לעומת הדלתות האחרות אך הן נחשבות כדלקות איכותיות במיוחד ובעלות מראה יוקרתי ומעוצב.

מלבד סוגי דלתות הפנים שהזכרנו ישנן כמובן דלתות פנים נוספות העשיות חומרים שונים.

מחירם של דלתות הפנים הוא אומנם יקר, אך במקרה הזה מחיר שווה, לרוב, לאיכות .