הנצפים ביותר

דלתות פנים – חשובים ויפים

מנהלי בית האבות “הבית הירוק לגיל הקשה” ברחוב ד”ר חיים כהן ברמת גן החליטו לשפץ את הקומות העליונות של בית האבות. הם שיפצו את המסדרונות, החליפו את השטיחים במסדרונות, חיזקו את המעליות, צבעו את הקירות ועוד פעולות רבות אחרות. נותרה להם רק עוד משימה אחת אחרונה שאותה הותירו לסוף השיפוץ כדי להטריד כמה שפחות את מנוחתם של דיירי הבית הקשישים. כעת נותר להם אלא רק להחליף את כל דלתות הפנים.

דלתות פנים הן בדרך כלל הדלתות הפנימיות של דירת המגורים או של בית המגורים, ואילו דלתות חוץ הן דלתות הכניסה לדירה או לבית. אך במקרה הזה, כל דלתות הכניסה לכל דירה ודירה הן דלתות פנים. הוחטל כי כל דלתות הפנים יראו אותו הדבר, והן יראו באותו הסגנון שנראות דלתות פנים בקומות התחתונות של בית האבות.

בבית האבות יש 13 קומות, את 7 הקומות העליונות שיפצו ובכל קומה יש 20 דירות. בסך הכל יש צורך ב-140 דלתות פנים. מדובר בדלתות עץ ירוקות בעלות מרקם חלק. דלתות פנים סטנדרטיות שנרכשו מקו העיצוב הסטנדרטי של חנות הרהיטים ולא בהזמנה מראש.

כאשר פנו מנהלי בית האבות לאותה החברה שממנה רכשו את הדלתות בשיפוץ המקורי גילו להפתעתם כי אותה החברה נסגרה וכעת עליהם לחפש חברה אחרת שתייצר את אותן הדלתות המבוקשות.

מסקר שוק קצר שנעשה בשיטוט קל ברחבי האינטרנט, גילו ראשי בית האבות כי ישנן מגוון של חברות המייצרות דלתות פנים היום – דלתות פנדור, דלתות חמדיה, דלתות אלון, דלתות גאש, דלתות לנדאו ודלתות לה-פורטה. משום שהם ביקשו לקדם את תוצרת הארץ הם פנו רק לחברות שיצרו את התוצרת שלהן בארץ ולא במדינות אחרות. מבין החברות הללו פנו לחברות שיכולות להציע להן את המחיר המשתלם ביותר.

כמה מן החברות אמרו למנהלי בית האבות כי אין להם את עיצוב הדלתות המבוקש במלאי והן יאלצו להזמין את דלתות פנים כהזמנה מיוחדת מראש. אך בעשותם כך הם מייקרים את העלות של השיפוץ, ומנהלי בית האבות לא יכלו להרשות זאת לעצמם. ניתן למצוא בחברת פנדור מגוון רחב של דלתות פנים, דלתות כניסה ועוד.