הנצפים ביותר

דלתות נעולות – סיפור אימה?

פורץ מנעולים – הוא אחד מנותני השירותים הנדרשים ביותר – בארץ ובעולם. זאת משום שכל אחד מאיתנו, נתקבל מידי פעם בביש מזל כזה או אחר: המפתחות של הרכב הנעול נשארו בתוכו, הדלת של חדר השירות לא נפתחת או שהכספת מסרבת להגיב. כמו כן, רבים מאיתנו מעוניינים מידי פעם להחליף את הצילינדרים בבית – לאחר מעבר דירה או אירוע גנבה כזה או אחר.

 

בדיוק ברגע הזה, שבו אנו חשים מעט חסרי אונים, כדאי להיזכר שניתן להזמין פורץ מנעולים, אשר יוכל לעזור לנו במצוקתנו. למרבה הפלא, רבים אינם יודעים כלל שיש מקצוע כזה – אשר מאושר על ידי המשטרה והחוק. ואמנם, לא כל נותני השירותים בתחום באמת אמינים וטובים, ולכן יש לדעת כיצד לבחור אותם בקפידה. בעיקר משום שמדובר בנושא רגיש כל כך, להלן מספר עצות חכמות אשר יקלו עליכם מאוד:

 

ראשית, זכרו כי המצב זמני – והירגעו. שנית, בררו עם עמיתים, חברים ושותפים – האם הם מכירים פורץ מנעולים אמין שיוכל לעזור. שלישית, קראו מידע על הנושא. בעולם שבו המידע כה זמין, תוכלו בקלות למצוא רשימת מנעולנים מומלצים אשר יוכלו לעזור לכם. רביעית, חייגו אל נותני השירות הנבחרים ונסו לברר לגבי זמן ההגעה והמחיר. הזמן הממוצע לטיפול בבקשת השירות מסוג זה, הוא כחצי שעה, ואילו המחיר הממוצע לטיפול בפריצת המנעול – הוא כמאתיים שקלים.


ההמלצה החשובה ביותר היא, אפוא, לשמור את פרטיהם של נותני שירות איכותיים – ולתת להם המלצות, אשר ישרתו את הנעזרים אחריכם. בנוסף, יש לציין כי קיימים היום ברשת האינטרנט אתרים המדרגים את בעלי המקצוע השונים, על פי תחומם. פורץ מנעולים שידורג בניקוד הקרוב לעשר נקודות, ייחשב כמומלץ יותר מאחרים. באתרים מעין אלה, תוכלו לקרוא ולהשאיר חוות דעת, בהתאם למהות השירות.