הנצפים ביותר

דלתות לחדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה הם חדרים ששונים משאר החדרים בבית, אלו חדרים שבהם הפרטיות חשובה ביותר, ויש לשמור על פרטיות מלאה של מי שמתרחץ באמבטיה, ובנוסף לכך בחדרים הללו יש לחות גבוה ורטיבות גבוהה, והצטברות גבוהה של אדים.

מציאות זו הקיימת בחדרי האמבטיה, מביאה לכך שהדלתות בחדרי האמבטיה לא יכולות להיות עשויות מכל חומר, אלא הן צריכות להיות מותאמות לתנאים המיוחדים הקיימים בחדרי האמבטיה,דלתות  שעשויות מחומר עמיד וחזק שאינו נפגע מלחות ורטיבות ודלתות שאינן שקופות,  ולכן במרבית הבתים אנו נמצא חדרי אמבטיה עם דלתות שיהיו שונות משאר דלתות הפנים בבית.

יש בתים שבהם חדרי האמבטיה יהיו עם דלתות העשויות מזכוכית חלבית לא שקופה שגם תאפשר פרטיות של מי שנוכח בחדר האמבטיה, וגם לא תהיה רגישה ללחות הרבה הקיימת בחדר האמבטיה, ויש בתים שבהם דלתות חדר האמבטיה יהיו דלתות העשויות פורמייקה שמסוגלת להתמודד עם תנאים של רטיבות ולחות, ואינה רגישה לרטיבות כמו עץ.

דלתות העשויות עץ או מתכת שיותקנו בחדרי אמבטיה הן דלתות שיסבלו מבלאי מהיר משום שהעץ ירקב במהירות עקב הרטיבות הרבה, והמתכת תסבול מקורוזיה שתגרם עקב הלחות הרבה, ולכן לפני שאתם ממהרים לקנות דלת חדשה לחדר האמבטיה שלכם, זכרו שלא כל דלת מתאימה לחדר האמבטיה ורק דלתות שהן עמידות בפני תנאי הלחות והרטיבות הרבה הקיימת בחדר האמבטיה ואשר שומרות על פרטיות מספקת הן דלתות שניתן להתקין בחדר האמבטיה.

היות ורוב חדרי האמבטיה הם חדרים קטנים אנו נמצא שברוב חדרי האמבטיה יותקנו דלתות הזזה שאינן תופסות שטח מחלל חדר האמבטיה, ואינן מפריעות לנו לנוע בחלל הקטן של חדר האמבטיה, יש גם כאלו שיתקינו בחדר האמבטיה דלת שיש לה פתח חלקי בלבד ואשר אינה נפתחת כולה, וכך היא לא תופסת שטח גדול מחלל חדר האמבטיה.

לא כולם קונים דלתות חדשות לאמבטיה, יש כאלו שמחליטים רק לשפץ את הדלתות הקיימות, ומתקינים חיפוי של זכוכית לדלת האמבטיה הקיימת המעניק לדלת מראה יוקרתי ומרשים, ויש כאלו שמחליטים להוסיף ידיות מעוצבות לדלתות הקיימות וכך לשנות את המראה המשעמם של חדר האמבטיה למראה מסקרן ומעניין.

קרדיט ל: http://www.alldoors.co.il