הנצפים ביותר

דיקור סיני לדיכאון מתח וחרדה

דיקור סיני לדכאון מתח וחרדה

דיכאון מתח וחרדה מאופיינים על ידי סימפטומים פיזיקליים ופסיכולוגיים,אשר עלולים להשפיע על פעילותינו היומיומית.אנשים אשר נוטים לסבול מהפרעות מתח דיכאון וחרדה,לעיתים יפתחו בנוסף הפרעות שינה,בכי בלתי נשלט,התקפי פאניקה,דאגה,לחץ,בעיות זיכרון,חוסר ריכוז,כאבי גוף,בעיות עיכול,וחוסר עניין בפעילות חברתית אשר בעבר שאבו ממנה הנאה,במקרים קיצוניים אנשים עלולים להפוך חסרי אונים וחסרי תיקווה .

בדרך כלל הנוטים לסבול מהתופעות הנ”ל יטופלו ע”י תרופות נוגדות דיכאון,או לחלופין טיפולים פסיכותרפיים.לכמחצית מן האנשים טיפולים אלה לא עוזרים.

לעומת זאת,הרפואה הסינית המסורתית לא מכירה בדיכאון מתח וחרדה כמחלה כללית ,אלא מגמתה היא להתמקד בסימפטומים המלווים את האדם,שכן כל פרט מציג תמונה שונה,ולטפל גם בהם בנוסף לטיפול השורשי,שכן לעיתים אדם סובל מדיכאון,אך מה שהכי מציק לו כרגע זה הכאב ראש המלווה אותו מאז הדיכאון,לכן נרצה לפטור את אותו אדם גם מהסימפטומים השונים המלווים אותו.

על פי מחקר מקיף שנערך בארצות הברית ,בו נבדקו נשים מבוגרות אשר סבלו מדיכאון ,נמצא כי לאחר כ-12 טיפולים דיווחו 70% מהנשים על ירידה של כ-50% מהסימפטומים אשר ליוו אותן.

לרפואה הסינית יכולת מופלאה לאזן בין גוף ונפש,ומנסיוני עם מטופלי דיכאון מתח וחרדה התוצאות כל פעם מפתיעות מחדש ומגלות לי שוב שוב מה רב כוחה של רפואה עתיקה וחכמה זו.

אל תעבירו יום נוסף עם תחושת כאב או חוסר נוחות!  אנא התייעצו  עימי בכל דילמה ושאלה הנוגעת למצבכם הבריאותי. אשמח לעזור.

רווית אוליאל  

מומחית לרפואה סינית | רפואה יפנית

מטפלת מזה עשר שנים.

מומחית בדיקור סיני, דיקור יפני, צמחי מרפא, תזונה ושיאצו.

התמחות במתח,דכאון,חרדה,פריון,כאבים,סכרת,לחץ דם,עייפות והפרעות שינה.

סיימה בהצטיינות 4 שנות לימודי רפואה סינית בקמפוס ברושים אוניברסיטת ת”א, תוך התמחות בדיקור, צמחי מרפא,שיאצו ותזונה.

לימודי התמחות ברפואה יפנית על פי תוכנית המועברת ב Harvard Medical School במשך שנתיים.

צרו קשר עוד היום- 0522906828

http://www.ravit-acupuncture.com/