הנצפים ביותר

דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים

האינואיטים הם קבוצה אתנית של אנשים שחיים בגרנלנד, מזג האוויר הקר בצורה קיצונית של אזור זה גרם להם לאכול תפריט ששונה מתפריטים אחרים בעולם שרובו בנוי על חיות שהם צדים או דגים במיוחד דגים שונים, כלבי ים,  ציפורים אפילו ליוויתנים.
האזור קר בצורה קיצונית ביותר, לכן הם לא יכולים לגדל צמחים ולחיות מחקלאות לכן אפשר להגיד שתפריטם לא מכיל פחמימות, הצמחים שגודלים באזור גרנלנד גודלים רק לזמן קצר ובצורה  מאוד מינימאלית הצמחים שם דלים מאוד והם כוללים בעיקר אצות, גבעולים, פירות יער ופקעות שונות.
לכן רוב התפריט של האינואיטים מבוסס בעיקר על חלבונים ושומן מחיות שהם צדים.
                                   אמונותיה של דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים
יש הרבה אגדות וסיפורי עם בנושא דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים, האינואיטים רואים את דיאטה ללא פחמימות שלהם כעליונה על דיאטות העולם המערבי לכן הרבה מהם דוחים מאכלים מערביים.
האינואיטים מאמינים כי דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים עליונה יותר כי שתייה של דם של חיות מסוימות במיוחד כלב ים עושה את הגוף חזק ובריא.
 עוד נקודה מאוד חשובה היא האינואיטים מאמינים כי דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים היא רוחנית כי היא מחזקת ומשלבת את הקשר בין האדם לחיה וכך עושה את האדם חזק ובריא.
האינואיטים מאמינים כי בשר כלב ים מבריא  אף מחלות שונות.
אמונה מאוד מוכרת היא שחיות מסוימות מסכימות להיאכל כדיי להיות בגוף אחד עם האדם וכך למעשה יש ברית בין האדם לחיה ואם הברית תישבר החיות ייעלמו והאדם יגווע ויעלם יחד איתם.
הרבה חוקרים שנסעו לגרנלנד לבדוק את דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים גילו שאכן יש יתרונות בדיאטת האינואיטים:

יתרונותיה של דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים

  • דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים שומרת על חום הגוף וזה חשוב במיוחד במזג אוויר הזה.
  • דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים  שומרת על הגוף בריא וחזק.
  • דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים  מחדשת את הדם ומדלדלת דם ישן על ידי חילוף החומרים מרחיבה וורידים.
                החוקרים מצאו אצל דיאטת האינואיטים דברים נוספים:
  • הכבד של אוכלוסייה זו גדול יותר.
  • הפרשות שתן מרובות, והשומן מונעים הרעלת חלבון.
  • השומן עתיר באומגה 3  ולא רווי לכן הוא לא מסוכן הוא מתפרק לצורך אנרגיה.
  • ויטמינים ומינרלים נמצאים בדגים שונים ונשמרים כי האינואיטים אוכלים אותם נאים.

    לסיכום :כל נקודות אלו באו להוכיח דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים לא מסכנת אותם בניגוד לתפריט בחברה המערבית ואכן יש אנשים שמצליחים לשרוד ללא פחמימות ובאזור קר באופן קיצוני ביותר.

דיאטה ללא פחמימות של האינואיטים גרמו להם לשרוד במשך הרבה מאוד זמן, וכך הם משכו הרבה חוקרים שרצו לבדוק איך הם שורדים, דיאטה זו השפיעה בעולם המערבי בצורך של אכילת אומגה 3 שנמצא בדגים שונים על מנת להיות בריאים.