הנצפים ביותר

דומיין בעברית – החל העסק שלך ברגל ימין

הוא המקור העיקרי שלך מהתנועה הולך להיות תוצאות חיפוש אורגניות או אפילו לשלם עבור כל קליק (PPC) פרסום? אז זה הגיוני למוקד שם הדומיין שלך במילת המפתח העיקרית שלך ממוקדת, כאשר במחקר הנישה שלך.

עבור אחד, את שם הדומיין יש השפעה על לספר את מנועי החיפוש את מה שהאתר שלך עומד.שם תחום נקודה ממוקדת מילות מפתח עושה דירוג בנישה היעד שלך הרבה יותר קל.

שנית, מונחי השאילתה חיפוש יופיעו מודגשים ברשת החיפוש של Google. אז כתובת האתר שלך תהיה קלה יותר להבחין בין מהמתחרים. כמו כן, היא תציג למבקרים הפוטנציאליים שלך לפני הלחיצה שאתה מציע את מה שהם מחפשים.

הרבה שמות דומיין נקודה ממוקדים מילות מפתח העליונות הם כבר נמצא בשימוש, רבים מהם חנו, וחלקם נמצאים במכירה פומבי ליותר ממה שאתה עשוי להיות מוכן לשלם. אל תפחדו מסט ביטוי זנב ארוך בעת רכישת שמות דומיין.

רכישת דומיינים ברמה עליונה

אנו ממליצים להשתמש בסיומת com. לרוב מטרות באינטרנט.תחום ברמה העליונה. Com מוכר ונזכר על ידי רוב האנשים כמו את אפשרויות ברירת המחדל וסיומת אינטרנט לגיטימית.

כמו כן, מומלץ לשקול לקנות את סיומת אינטרנט TLD. נטו. עם זאת, אני לא ממליץ לקנות רק שמות דומיין עם סיומת. נטו. למה? אם מישהו אחר קונה או מחזיק תחום התאמה. Com אתה עלול בסופו של דבר לאבד visitant להם משום שאנשים חשבו בטעות. Com בשבילך.

תחום ברמה העליונה. המידע אולי נשמע מעניין לסימולציה עסקית בטוחה.ועם העלות הנמוכה שלהם, רכישת שמות דומיין עם סיומת. מידע יכולה להיות מאוד אטרקטיבית. עדיין יש קושי קטן מאוד עם קניית שמות דומיין אלה.הסיבה שאתה לא רואה אותם יותר, הם היו במידה רבה לרעה על ידי הרמאים ומאז רכשו את מוניטין רע.

אך אל תדאג, עם קצת חשיבה יצירתית רכישת שמות דומיין יכולה להיות כיף. חשוב לציין כי רוב האתרים האלה לקנות את שם הדומיין עם סיומת ההתאמה. Com, יותר מדי.

רכישת שמות דומיין היא לעתים קרובות את הקמרון הראשון שאתה בפנים כאשר אתה מחליט להתחיל את העסק שלך באינטרנט. בגלל קונה את שם הדומיין הלא נכון יכול לעשות או לשבור את העסק שלך זה חשוב לעשות את זה נכון בהתחלה. ברגע שיש לך לרכוש את שם הדומיין הנכון שאר החלקים נופלים למקומו קל יותר, ומאמצי השיווק שלך יהיו יעילים יותר.

רוצה ללמוד יותר על העסק של קנייה ומכירה של שמות מתחם, המכונים לעתים קרובות דומיין בעברית?