הנצפים ביותר

דוכני אוכל לאירועים

למה דוכן מזון?

בעבר היינו עורכים כל אירוע באולם סגור, הטקס היה קבוע, שגרתי ומשעמם למדיי. בימינו רבים מעדיפים לחדש, לגוון, לתכנן אירוע שיישאר בזיכרון לזמן רב, ומוכנים להשקיע זמן וכסף לשם כך. אחד החידושים באירוע הוא תחום של דוכני המזון המוצבים בגן האירועים, והמוזמנים יכולים לגשת, לטעום ולאכול כאוות נפשם, היכן שהם נמצאים.

נוסף על כך, כשאתם בוחרים בדוכני מזון ולא בקייטרינג או בשירותי ההסעדה של האולם, אתם חופשיים מדאגה שמא המלצרים לא משרתים כראוי את המוזמנים שהרי המוזמנים עצמם לוקחים את מזונם, אוכלים כמה שיכולים ורוצים, בזמנם החופשי ובאיזה מקום שיבחרו.

 

כמה דוכנים ואיזה סוג?

לכל אירוע מתאים דוכן האוכל שלו. החל בדוכן ממתקים ודוכן וופל בלגי המתאימים לפסטיבלים ולחגיגות לילדים בעיקר, עבור לדוכני שניצלים, פוקצ’ות, המבורגר וכיו”ב וסיים בדוכני פלאפל, “על האש” ומאכלים ביתיים – הכול בהתאם לסוג האירוע, אופיו וקהל המוזמנים שלו. מספר הדוכנים נקבע כמובן בהתאם למספר המוזמנים.

 

מה חשוב בבחירת הדוכן?

כשאתם בוחרים דוכני מזון חשבו על המוזמנים, ובעיקר דאגו לגוון במצאי הדוכנים ובמספרם. למשל, לאירוע המיועד לילדים דאגו שיהיה דוכן אחד לפחות מאלה: ממתקים, וופל בלגי, גלידה וארטיקים ופופקורן. אם נוסטלגיה מדברת אליכם, הזמינו גם דוכן תירס חם, דוכן סוכר על מקל או דוכן תפוחים מסוכרים על מקל. 

 

כמה זה עולה לנו?

כמו בכל דבר בחיים, גם כאן עלות דוכן אוכל תלויה במספר המוזמנים ובמספר הדוכנים הדרושים. כמו כן, גם לסוג הדוכן יש משקל במחיר.

 

אז כשאתם מתכננים אירועים, הביאו בחשבון גם דוכני מזון והשקיעו מחשבה יתרה בבחירת הסוגים והמגוון. המוזמנים יודו לכם וטעם מתוק תרתי משמע יישאר להם עוד זמן רב לאחר האירוע.