הנצפים ביותר

דברים שמתגרשים לא יודעים

מה יכולה להיות העצה הכי טובה שיכולים להשיא לגבר שמאס במערכת היחסים שלו? אל תתגרש. העלות הרגשית והכלכלית היא לעיתים כה גבוהה עד כי החורבן שנותר לאחר מכן בהחלט מצריך תקופה ארוכה מידי של התאוששות, כזו שלא תמיד שווה את המחיר. מה מלבד זאת יכול להיות תחת עצות לגבר המתגרש במדינה הקטנה שלנו? קראו הלאה.

 

הדין המכריע בענייני גירושין

לא רבים מבינים את זה אבל הדין המכריע שעליו בנויה כל המערכת של החוקים של גירושין ודיני משפחה הוא הדין הדתי. עוד המוני שנים לפני תיווצרו של האדם המודרני ושל מדינת ישראל כפי שאנחנו מכירים אותה נכון להיום, הרבני הם אלה אשר דנו בכל מקרה לחודו ולפי הדינים הללו שהם יצרו עד לעצם יום זה מתנהל כל העניין הזה של הגירושין. מה זה אומר ? כי אחת מאותן עצות לגבר המתגרש צריכה להיות כזו שמעלה את הידע לגבי מה הדין הדתי חושב באופן פרטני למקרה הנדון. ברור שאתם לא מבינים בזה דבר, גשו לייעוץ ותתחילו להבין יותר בעניין. ידע הוא כוח.

 

מזונות על יסוד הדין הדתי

זוכרים את הדף הזה שעליו אתם חותמים כאשר אתם רגע לפני החופה ולידכם שני עדים והרב המחתן? זה מסמך רב ערך שבו למעשה את חותמים את דנכם לכלכל ולדאוג לרווחת האישה והילדים. חושבים שזהו מסמך ריק מתוכן ואחיזה חוקית? כדאי שתחשבו שנית מכיוון שאישה בהחלט יכולה לתבוע את כתובתה, ומבחינתה כל המרבה בסכום שם הרי זה משובח. בניין הזה המערכת היא לגמרי לטובת האישה והילדים והגבר בתפקיד הארכאי שלו חייב לדאוג לכולם גם כאשר הוא מתגרש. צריכים עוד עצות לגבר המתגרש? נרחיב עוד במאמר הבא.