הנצפים ביותר

דברים שכדאי לחשוב עליהם בבחירת ברזים לאמבטיה

עולם עיצוב הפנים אינו פוסח גם על חדר האמבטיה, וכיום אפשר למצוא מגוון רחב של פריטי עיצוב שיכולים להפוך חדר אמבטיה קטן ורעוע לממלכת ניקיון ואסתטיקה מעוצבת. ישנם פריטים רבים שפשוט תוכלו לבחור ולהציב בחדר האמבטיה, ולשדרג את המראה הכללי באופן מיידי. יחד עם זאת, אחד המרכיבים המרכזיים בעיצוב חדר האמבטיה הם ברזים לאמבטיה, ובתחום זה אתם רוצים לחשוב על מספר פרמטרים שיכולים להשפיע על חוויית השימוש שלכם בחדר האמבטיה מעבר לתחושות האסתטיקה שמעניק לכם עיצוב הפנים שלו.

הקשר שבין פתח יציאת המים ובין לחץ המים בבית

המגוון של ברזים לאמבטיה הוא גדול ורחב, ואחד הטרנדים הבולטים בתחום זה הוא ברזים גדולים עם פתח יציאת מים גדול ורחב. כיום ניתן להשיג למשל ברז לאמבטיה עם פתח דוש מרובע או עגול בעל שטח פנים של עשרות סנטימטרים מה שמייצר זרם דוש רחב וקולח שהוא גם נעים למראה וגם נעים למגע. יחד עם זאת, אם אתם סובלים מלחץ מים נמוך בבית, או מאיכות מים רעועה המותירה אבנית רבה בצנרת וגורמת לסתימות באופן תדיר, ברז כזה עלול לייצר לכם יותר בעיות מאשר רגעים של אושר. ככל שפתח היציאה גדול יותר, כך דרוש זרם מים חזק יותר כדי להרגיש את האפקט של מים זורמים בעוצמה הראויה. בבתים בהם לחץ המים נמוך, אפקט זה נפגע באופן משמעותי, ובהם דווקא ישנו יתרון לברזים בעלי פתח צר יותר.

איכות המנגנונים הפנימיים

מעבר לכך, חשוב לבדוק את הפרמטר החשוב שאותו יש לבדוק בבחירת כל סוג של ברז ולא רק ברזים לאמבטיה. המדובר על איכות הברז בהיבט של פתיחה וסגירה. ישנם ברזים רבים המוצעים לכם ברמת מחיר נמוכה מאוד ומבחינה חיצונית נראים בדיוק כמו כל ברז איכותי אחר, אך בפועל המנגנונים הפנימיים שלהם עלולים להיות עשויים מחומרים פחות איכותיים, ועל בסיס מכניקה פחות מתקדמת מה שיוביל בסופו של דבר לפגיעה בתפקוד של הברז, ולצורך בהחלפתו. על כן, בבחירת ברזים מכל סוג חשוב לבחון גם את האיכות של המנגנונים הפנימיים.