הנצפים ביותר

גרניק מכונת שטיפה בלחץ מים

מהו גרניק והאם ישנו הבדל בינו לבין מכונת שטיפה בלחץ מים

גרניק הוא שמה הנוסף של מכונת שטיפה בלחץ מים ויש שם נוסף שהוא קיטור בלחץ מים חמים שניתן לנקות איתה פריטים ומשטחים שונים באמצעות מים קרים או חמים. ניתן להשתמש בגרניק לצרכי ניקיון במסגרת ביתית או במסגרת של בתי מלאכה או מפעלי תעשייה. זו הסיבה שלפני שתרוצו לקנות מכונת שטיפה בלחץ מים חשוב שתדעו אילו מכונות קיימות בשוק, איזה סוג של ניקיון כל אחת מהן מסוגלת לספק לכם, וכן אילו תנאים דרוש שיהיו בסביבה שלכם בכדי להפעיל את המכשיר שקניתם באופן בטוח ויעיל.

מכונת שטיפה בלחץ מים מגיעה באחד משני סוגים:

מכונה ביתית- מכונת שטיפה בלחץ מים שמיועדת לנקות את הבית שלכם או את סביבתו. שימוש בגרניק ביתי עשוי לסייע לכם מאוד בניקוי יסודי ושוטף של משטחים ופריטים בתוך הבית ובשטח החצר והגינה וכל זאת במהירות ובקלות יחסית. את אופן השימוש במכונת השטיפה בלחץ ניתן ללמוד בקלות, ואם מקפידים על הפעלה נכונה של המכונה תוכלו להפיק ממנה לטווח הארוך ניקיון ברמה גבוהה. מכונות הגרניק הביתיות הן מטבע הדברים ועל פי רוב המקרים קטנות יותר בגודלן, וכן שוקלות בין 3- 6 ק”ג. גוף המכונה הקטן יחסית מהווה יתרון, משום שזה מה שמאפשר להקל על יכולת התנועה שלו במרחב, בייחוד כשנתקלים במצבים שבהם דרושים גמישות ויכולת תמרון קל יותר לשם הגעה לפינות קטנות או לניקיון של חריצים קטנים שבדרך כלל לא מצליחים לנקות באף שיטה אחרת.

מכונת גרניק תעשייתית

מכונת שטיפה בלחץ תעשייתית היא מכשיר גרניק חובה לניקוי המפעל או בית המלאכה שלכם. באמצעות שטיפה בלחץ מים ניתן להגיע אל כל פינה במפעל עצמו או לשטוף גם את החלקים המחוספסים או הנסתרים של המכונות, מכיוון שסילון המים המותז בעת הפעולה מצליח לחדור גם אל החריצים וגם אל בין החלקים הקטנים ביותר של מכונת הייצור או כלי העבודה שתרצו לנקות. מכונות שטיפה בלחץ מים לתעשייה באות במשקל ובגודל מכשיר גדול יותר מאשר למכונות השטיפה הביתיות, זאת משום החשיבות לפעילותן היעילה בשטח. גודל המכונה אמנם מצריך כוח הפעלה חזק יותר של המכונה אך כך גם תורם לפעולה אגרסיבית יותר בניקיון שאותו היא יכולה לספק לכם. משקלו של גרניק או בשמו האחר מכונת שטיפה בלחץ מים חשוב לעמידותו של המכשיר לחוזקו להאריך שנים בתפעול ניקיון יעיל ואינטנסיבי כפי שנדרש בסביבת עבודה של מפעלים ובתי מלאכה רבים.