הנצפים ביותר

גיבוי לעסקים – מדוע זה חשוב?

 

 

יש ברשותך עסק, עובדים ושפע של מידע מסווג אך האם יש ברשותך גיבוי לעסק? במידה ולא, דע לך שאתה לא רק מסכן את המידע החשוב לך, לוקח סיכון שרצף העבודה של החברה שלך יקטע בשל בעיות טכנולוגיה כאלו ואחרות ולמעשה – אתה מוציא כספים רבים, סביר מאוד להניח, על חדר “שרתים” הן בעלותו והן באחסונו ושמירה עליו וכיום בשל ההתפתחות הטכנולוגית אין כל צורך שתעשה זאת.

גיבוי בענן – כיצד זה עובד?

ובכן, ניתן למצוא חברות רבות הנמצאות בתחום של שירותי מחשוב לעסקים המציעות גיבוי בענן אך לא כולן יודעות כיצד לשמור על תוכן העסק/החברה אותם הם מגבים בצורה האופטימאלית והטובה ביותר וכן, לא כולן מציעות שירות מקצועי לצד מחיר הוגן (אם אתה מחפש חברה הוגנת ניתן להקיש על הקישור המצורף: קומפליט).

אפשרויות שירותי מחשוב במסגרת גיבוי ענן מציעות לבעל העסק, למעשה, להיות רגוע ולדעת שיש מי שמטפל לו במחשבי העסק ובגיבוייהם ברגע האמת (לא מכיר לעומק את האפשרויות של גיבוי ענן וחושש מעט מהשירות? אין לך סיבה. בקישור הבא תוכל להעמיק את הידע שלך בנושא ולהסיר מעצמך כל חשש בנושא – לפרטים נוספים). לדוגמא:

  • שירותי “אנטי ספאם” – שירותי אלו נקראים גם MAIL RELAY. במסגרת השירות הנ”ל בעל העסק יכול ליהנות משירותים הדואגים למנוע חדירה של וירוסים לאיי-מייל וכמובן סינון של “ניקוי ספאם” באירגון.
  • הגיבוי – כמובן שהשירות המרכזי הוא שירות הגיבוי בענן – מדובר על גיבוי מאובטח ברמה גבוהה מאוד וכמובן ששירות זה מוצפן על מנת שאיש לא יוכל לגנוב מידע חשוב.
  • השרתים הווירטואליים בענן – אפשרות של בעל החברה/אירגון/עסק להיות בעל גישה אל חוות השרתים שברשותו.
  • בחירת תיבת הדואר – בעל הארגון בוחר, על פי עזרתם של בעלי המקצוע בתחום הפורשים בפניו את היתרונות של כל אחת מהחברות, איזה שרת איי-מייל הוא מעוניין – שרתי מיקרוסופט, גוגל וכן הלאה.
  • במסגרת שירותי “גיבוי בענן” ניתנים שירותים נוספים הנקראים “שירותי IT” ואלו מציעים את השירותים המגוונים הבאים: שירותי DBA SQL, חשבשבת וכן הלאה), שירותי אבטחת מידע, פתרונות וירטואליזציה (איחוד של מספר שרתים אל שרת אחד לצד איסוף כל המידע והפעולות הדרשות אל שרת אחד כך בעל העסק יוכל לפקח על המידע ולהצליב מידע בכל רגע נתון) וכמובן שגם שירותי ניטור.

 

רוצה ללמוד עוד אודות גיבוי ענן? לחץ כאן