הנצפים ביותר

גדעון ראלי בעליה של חברת ‘פוליש גפן’ המתמחה בשירותי פוליש וניקיון חולק במאמר זה עדויות של לקוחותיו

בתאריך 16.1.2014 ביצעה חברת פוליש גפן ניקיון ופוליש בביתה של אורית בנימין מאזור.

אורית ממליצה בחום על שירותי החברה ומעידה כי, “החברה עשתה עבודה מקצועית מאוד, עמדה בלוחות זמנים וכל זאת במסירות, השקעה וסבלנות רבה.”

ראלי מוסיף ומספר כי חברת  עידות לוגיסטיקה המתחזקת את חדרי האוכל של בסיס תל -השומר החליטה לשפץ את חדר האוכל במטרה לקבל תוצאה מושלמת וחסכונית. הנהלת החברה קיבלה החלטה ראשונית להחליף ריצוף. אלא שלאחר קבלת הצעות מחיר, הבינו בחברה שמדובר בהשקעה של עשרות אלפי שקלים וקיבלו החלטה להזמין את חברת “פוליש גפן” שבמחיר הגון ומשתלם, ביצעה עבודת פוליש בחומרים מיוחדים והגיעה לתוצאה מושלמת. חברת עידות לוגיסטיקה אסירת תודה לחברת פוליש גפן על חיסכון של עשרות אלפי שקלים ועל קבלת מראה מרהיב של הריצוף.

עדות נוספת בנושא, קשורה לחברת  ג.מ מעיין 2000 רשת סופרמרקטים. בסניף סופרמרקט בטבריה התלבטה הנהלת הסניף, האם להחליף ריצוף של 400 מטר או להזמין חברת ניקיון . הצעת המחיר הגבוהה שקיבלו (מעל ל-50 אלף שקל) הכריעה את הכף לטובת בחירה בספק שירותי פוליש וניקיון וחברת ” פוליש גפן ” שנבחרה על ידי הנהלת החברה, ביצעה את העבודה לשביעות רצונם. לדברי מנהל הסניף, “התקבלה תוצאה מהממת ובמחיר מצחיק של כמה אלפי שקלים.”

ראלי מספר כי רבים מלקוחותיו מבקשים לערוך פוליש קריסטלי והוא מעניק כאן הסבר אוודת שירות זה וכן טיפים חשובים בנושא. ראלי מסביר כי, “במידה ורוצים לקבל אפקט מבריק של מראה, מומלץ לבצע פוליש קריסטלי. תהליך זה מתבצע באמצעות קירצוף של המשטח באמצעות מכונת פוליש וספוגית סקוטש תעשייתית המונעת שריטות בשילוב עם חומר מיוחד המתאים למשטח. בשלב הבא מבצעים חימום של הריצפה והאריחים ומספיגים את חומרי ההברקה הדרושים לפעולה בשכבות העליונות ולמרקם הגלזורה. בביצוע הברקה קריסטלית מספיגים את החומר בכמה שכבות במטרה לקבל את המראה האופטימלי ביותר למשטח. לאחר מכן, מורחים חומר משמר ובאמצעות לבד מלטשים את המשטח לקבלת מראה אחיד ומבריק.” עוד מוסיף ראלי כי, “חשוב לציין שלאחר סיום הפוליש הקריסטלי אסור לשטוף את הריצפה במשך שלושה ימים ורק לאחר מכן לשטוף אותה עם חומר מגן קריסטל.”

חברת פוליש גפן הינה חברה מקצועית המתמחה בשירותי פוליש לבית משתמשת פועלת הן השוק הפרטי והן בשוק המוסדי ומתמודדת יום–יום עם מגוון פרוייקטים מאתגרים לביצוע. השימוש מתבצע בחומרים איכותיים ובמכשור חדש ומשוכלל אשר יבטיחו ריצפה נקייה ומבריקה לאורך שנים. ראלי מדגיש כי חשוב לבחור בחברה מנוסה המכירה לעומק את המאפיינים של המוצרים הכימיים ואת סוגי הרצפות והאריחים הקיימים כיום בשוק.

http://gefen-polish.co.il/