הנצפים ביותר

בת מצווה חברתית

הסטנדרטים אשר קיימים היום עבור אירועי בת מצווה הינם מושקעים בהרבה מן האירועים שהיו נחגגים לפני כעשור, בפרט עבור נערות שלא היו מקבלות את אור הזרקורים כפי שנערים בני 13 היו מקבלים. אירועי בר ובת המצווה מושפעים רבות מן הטכנולוגיה והחידושים שזו מציעה לכל אספקט בחיים של כולנו, אירוע בת המצווה הינו אחד מהם.

 

כל הדרכים לשמור את היום

זה כבר די ברור שעבור נערת בת המצווה מבצעים יום של צילומים עם תלבושות, תסרוקות ואיפור בלוקיישן מיוחד, ממש כמו כלה. את אותן התמונות מאחדים לכדי אלבום דיגיטלי מושקע שאפשר להראות לכל החברים בבית הספר, ולשמור למזכרת לשנים רבות קדימה. מלבד האלבום הדיגיטלי לא מעט נערות מבקשות לערוך קליפ בת מצווה שבו מופיעות התמונות הללו יחד עם עוד תמונות וקטעי וידאו ערוכים לכדי יצירת מופת מרגשת או משעשעת, לפי הבחירה האישית של כל משפחה.

כך הנערה מקבלת את כל תשומת הלב לה היא ראויה, ומעבר לכך, כל העזרים הדיגיטליים הללו מסייעים לשמור את אותו יום שכבר לא יחזור למזכרת יפה ומקצועית.

 

לשתף את הקליפ עם כולם!

זה כבר די ברור שכולם משתפים עם כולם את האירועים המיוחדים שלהם ברשתות החברתיות ומעלים למחשב או לטלפון הנייד החכם את כל התמונות והסרטונים שהם אוהבים על מנת שכל מי שהם מכירים יוכל גם לצפות בהם ולחוות את דעתו.

מקומות כמו אינסטגרם, פייסבוק ווואטאפ משמשים זירה אינטרנטית עיקרית בה חושפים את התמונות הערוכות של בת המצווה ומשתפים עם כל החברים את התמונות שבהן הם גם מופיעים. זוהי חגיגה חברתית אונליין שמספקת לכולם את האפשרות להמשיך וליהנות מאירוע שכבר עבר עוד זמן רב לאחר מכן מאותו קליפ בת מצווה שהיה הכי מהמם אבר.