הנצפים ביותר

בתי מלון באילת

 אילת היא העיר הדרומית ביותר במדינת ישראל.

יש בה 46,000 תושבים, יש 48 בתי מלון באילת שבהם ישנם 12,000 חדרים.

יחודה של אילת היא העובדה שהיא נמצאת לחופו של ים סוף, שבאנגלית נקרא THE RED SEA.

הממדים של מפרץ אילת הם: אורך של 180 קילומטרים, רוחב של 16 קילומטרים.

המדינות שנמצאות בחופי מפרץ הן – ישראל, מצרים, ערב הסעודית וירדן.

הטמפרטורה של מי מפרץ אילת נעה בין 19 מעלות צלזיוס ל 26 מעלות צלזיוס בהתאם לעונות השנה השונות. בגלל שטמפרטורת המים במפרץ אילת היא יחסית נמוכה, מתאפשר במימי המפרץ מגוון מאוד רחב של אלמוגים ודגים.

ישנם בתי מלון באילת בכל הרמות השונות, מאכסניות נוער ובתי מלון זולים ועד בתי מלון באילת שהם גדולים, מפוארים ויקרים.

בתי מלון באילת נמצאים בדרך כלל בקרבתו של החוף הצפוני של אילת באזור מרכז העיר, אך ישנם גם בתי מלון באילת שנמצאים באזור טאבה המצרית בחוף הדרומי של אילת.


בתי מלון באילת מקרבים אתכם למרכזי הקניות של העיר שפטורים ממס ערך מוסף.

מרכז הקניות אייס מול (ICE MALL) שנפתח לא מזמן הוא מרכז הקניות הגדול באילת ויש בו משטח אולימפי להחלקה על הקרח שגודלו 1,800 מטר רבוע.

ישנו גם מרכז קניות נוסף שנקרא – קניון הילטון מלכת שבא.

עוד מרכז קניות גדול בעיר נקרא – מול הים (MALL HAYAM).


בזמן החופשה תוכלו לבקר במקומות הבאים:

שמורת האלמוגים – זוהי שמורה ימית מהיפות בעולם בה ניתן לראות אלמוגים שיוצרים מראה של גנים ססגוניים ושביניהם משייטים שפע של דגים טרופיים צבעוניים. השמורה נמצאת בחוף הדרומי ונחשבת לאחת משוניות האלמוגים הצפוניות ביותר בעולם.

שמורת הרי אילת – כל השטח של הרי אילת הוכרז בשנת 1,986 כשמורת טבע. בתי מלון באילת מאפשרים לכם נגישות לשמורה זאת. בשמורה שטחים נרחבים שמשתרעים על שטח של 415,000 דונם. השמורה כוללת שטחים נוספים בבקעת תמנע ובערבה והיא משתרעת מבקעת עובדה שבצפון ועד מעבר הגבול בטאבה בדרום, מגבול מצרים במערב ועד גבול ירדן במזרח. מקום מעניין בשמורה הוא נחל עמרם, שלאחר רבע שעה של הליכה בו נגלים לפתע עמודי עמרם. העמודים מפוסלים מאבן חול צבעונית ונוצרו כתוצאה של זרימת מים בסדקים האנכיים שלאורכו של המצוק. המים שחקו את הסלע לאורכם של הסדקים והותירו סדרת עמודים.

השם “עמרם” בא משמו הערבי של הנחל “וואדי עמרני” שמפורש – “הנחל עם המבנים”, ואכן יש באזור שרידים של מבנים שונים. בתקופת הרומאים הוקמו מבנים ששימשו מפעל לכרייה של נחושת.

תעשיית הנחושת התקיימה כאן מסופה של תקופת הברונזה עד לתקופה הערבית במאה השביעית לספירת הנוצרים. באזור ישנם כוכים שנחצבו לכריית הנחושת והיום הם משמשים מקום מסתור לבעלי חיים שונים, כמו למשל לשועלים ולצבועים. ניתן לראות כאן לפעמים את ציפור “ורדית סיני” שהזכר שלה הוא בצבע ורוד.

פארק המצפה התת ימי – בתי מלון באילת מקרבים אתכם לפארק זה שמהותו היא להעניק חוויה של מפגש שהוא ייחודי עם העולם התת ימי וזאת במקביל גם לשמירה על הטבע. זאת הזדמנות שלכם להכיר מקרוב את ים סוף. בפארק המצפה התת ימי מבקרים מדי שנה מאות אלפי אנשים.

ריף הדולפינים – אפשר לראות כאן מופעים של דולפינים ומי שמעוניין, יכול גם תמורת תשלום נוסף, לשחות עם הדולפינים.

עיר המלכים – זהו פארק שעשועים שהנושא שלו הוא תקופת התנ”ך.

לסיכום, בתי מלון באילת מציעים לכם חופשה מאתגרת וחלומית.