הנצפים ביותר

בתי אבות סיעודיים

בתי אבות במרכז

אם אתם גרים באזור המרכז ואתם רוצים שההורים שלכם יהיו קרובים אליכם במרחק של נסיעה קצרה כך שתוכלו לבקר אותם בכל הזדמנות שתצא לכם, ישנם בתי אבות במרכז שנותנים שירות וטיפול מעולה למטופלים שלהם. בתי אבות במרכז יוכלו להציעה להורים שלכם מגוון של פעילויות כמו למשל ללכת לקולנוע, להצגות ותאטרון, ללכת לשחייה בים ועוד. קשישים רבים כן מחפשים את המקום הזה שיוכלו מעט להשתחרר ולהכיר אנשים חדשים ולחוות חוויות נוספות אפילו שכבר הגיעו לגיל הזהב שבו הם מתקשים לעשות דברים לבד, אך עדין ישנם קשישים רבים שלמרות כל הקושי  רוצים לעשות ולחוות. כמובן שלא כל קשיש שמגיע לבית אבות  נמצא במצב רע מבחינה בריאותית.

 

בתי אבות בחיפה

מבוגרים רבים מחליטים להתגורר בבתי אבות כיוון שהם רוצים חברה, אוזן קשבת, חום ואהבה. לכן הרבה מאוד מהקשישים הולכים ומוצאים את עצמם בבתי אבות שונים. בתי אבות בחיפה הינם המקום המושלם עבורכם אם אתם רוצים להיות במקום יפיפייה עם מגוון רחב של אנשים ופעילויות. אם אתם רוצים לצאת לטייל מידי פעם בחוץ וללכת למוזאונים ולהכיר תרבויות חדשות, חיפה זה המקום בשבילכם. כמו כן, בשל התרבויות המגוונות שיש בעיר, ישנם מבוגרים מהמגזרים השונים ואיתם תוכלו לנהל שיחה וליצור קשרים חדשים וחברויות. כמובן, שאם אתם לא גרים באזור חיפה ורוצים להישאר קרובים לבית ולילדים שלכם ולחברים שלכם, ישנם בתי אבות בכל עיר כמעט ותוכלו לחפש את המקום המתאים לכם דרך האינטרנט.

 

בתי אבות סיעודיים

בתי אבות סיעודיים נחלקים למחלקות שונות בהם כל מחלקה ורמת הקושי של המטופל. אם הקשיש נמצא במצב שאינו יכול לתפקד לבד ולא יכול לזוז מהמיטה הוא ימצא במחלקה אחרת מהקשישים שכן עצמאיים וכן יכולים לתפקד ולעשות דברים ללא עזרה חיצונית. כמובן שישנה הפרדה בין המחלקות שבהם המצב הנפשי שונה. ישנם קשישים שאינם בריאים בנפשם עקב המחלות השונות כמו אלצהיימר או דיכאון,ישנם גם  קשישים שנפגעו בפן הנפשי עקב חוויות שונות שעברו בחיים. קשישים מסוג זה יהיו במחלקה אחרת מאלו שאינם סובלים משום מחלה נפשית או דיכאון כיוון שאין שום היגיון בלערבב אנשים בריאים עם אנשים חולים ולא מתפקדים, אחרי הכול המטרה המרכזית היא לגרום למטופל להרגיש הכי טוב שאפשר.