הנצפים ביותר

בר מתוקים לחתונה

הכנות לחתונה ממלאות את לב החתן והכלה בשמחה פנימית ואמתית. ככלות הכול, הם הולכים להקים בית בישראל ומדובר במאורע מרגש מעין כמוהו. כל זוג העומד לפני חתונה, משקיע רבות בערב המיוחד הזה – בחירת אולם איכותי, שמלת כלה יפה ונוצצת, מאפרת, צלם, תקליטן… 

בתוך כל ההכנות, כדאי לזכור לשלב גם אטרקציות ייחודיות כדי שהחתונה לא תהיה שגרתית ומשעממת.

שילוב בר מתוקים לחתונה מהווה אטרקציה ייחודית ומרגשת המתאימה לכל גיל ולכל סוגי האוכלוסייה. רוב האורחים מחכים בקוצר רוח לסוף האירוע על מנת ליהנות משפע הקינוחים שמציע שירות הקייטרינג או אולם האירועים. מה דעתכם להקל עליהם ולהקדים להגיש להם את הקינוחים באמצעות בר מתוקים לחתונה שהינו יפה ומעוצב? בוודאות נוכל לומר שהם רק יודו לכם.

בר מתוקים לחתונה – שלל הפתעות מתוקות

כשאומרים – בר מתוקים לחתונה, אין הכוונה רק לשוקולד וסוכריות המסודרים בצורה מעניינת על גבי שולחן, אלא להרבה יותר מזה. בר מתוקים לחתונה מציע לכם ולאורחים המוזמנים לחתונה חוויה קולינארית יוצאת דופן – ניתן למצוא בתוך הבר פרלינים איכותיים, מפלי שוקולד בלגי העשויים קומות קומות, מרציפנים בגדלים שונים, קרפים, פנקייקים, שלל פירות העונה המוגשים בחן, וופל בלגי, עוגיות מיוחדות, שיפודי סוכריות ומרשמלו, מכונות צמר גפן מתוק ופופקורן ועוד ועוד. האפשרויות בתחום זה הן בלתי מוגבלות ומובטח לכם שכל אחד מהאורחים יתלהב מהשפע העצום ומעורר התיאבון ויחזור לבקר בבר המתוקים פעמים רבות במהלך האירוע.

הבר המתאים לכם ביותר

כיוון שיש חברות רבות המציעות את שירותי הבר המתוק והייחודי, טוב תעשו אם תבררו לפני שכירת שירותי החברה את הנקודות הבאות:

· מוצרים איכותיים – החברות השונות נבדלות זו מזו בחומרי הגלם בהם הן משתמשות. וודאו שהממתקים מיוצרים על ידי חברות מוכרות, ושהפירות המוגשים בבר המתוקים הם טריים וראויים לאכילה.

· ניסיון כמדד לאיכות – הדרך הטובה ביותר לברור אודות חברות, בכל תחום שהוא- הוא לצפות בעבודותיהן הקודמות. אם אתם מעוניינים להתרשם מפעילות חברה המפעילה בר מתוקים לחתונה, כדאי לכם להגיע לחתונה המשלבת בר כזה ולצפות בו בזמן פעילות. שימו לב במיוחד לנקודות הבאות: הקמת הבר בתחילת האירוע תוך עמידה בלוחות זמנים, ניקיון המשטח וגיוון בסוגי הממתקים ובאופני ההגשה.

· תפעול הבר באופן שוטף – חברה איכותית לא תזניח את הבר לאחר נגלת הממתקים הראשונה או סבב הריקודים הראשון אלא תמשיך למלא את הכדים והסלסלות בממתקים נוספים. מראה הבר בסוף האירוע אמור להיות זהה למראהו בתחילת האירוע, הן מבחינת כמות הממתקים והן מבחינת הניקיון והאסתטיקה.

· מחיר – לא כולם אוהבים לדבר על הנקודה הזו, אך גם בתחום זה נבדלות אחת מהשנייה החברות השונות. ערכו סקר שוק והשוו בין מחירי החברות השונות על מנת שתוכלו לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר.

לסיכום, בר מתוקים לחתונה הינו אטרקציה ייחודית שלבטח תרשים ותלהיב את האורחים בטעמה ובעיצוביה המגוונים.