הנצפים ביותר

בר מצווה בכותל הכוללת עלייה לתורה, סיור מודרך וארוחה במסעדה


 

ביהדות גיל שלוש עשרה הוא גיל מיוחד מאוד, שכן בגיל זה כל ילד מקבל עליו עול מצוות ונחשב לגבר על פי המסורת. ההורים מתכוננים לאירוע זמן רב מראש, היות ומספר חודשים לפני האירוע הילד צריך ללמוד את קריאת פרשת השבוע לפי טעמי המקרא המיוחדים. אירוע הבר מצווה הוא כה משמעותי ביהדות ולכן יש לחגוג אותו במקום הקדוש ביותר לעם היהודי הלא הוא הכותל המערבי בירושלים, שהינו אחד מאתרי התיירות המובילים בישראל ומיליוני תיירים מהארץ ומהעולם באים לבקר בו כל שנה. חברת עלמא הפקות עורכת כבר שנים טקסי בר מצווה בכותל. טקס בר מצווה בכותל נערך במקצועיות ובמיומנות על ידי החברה וכולל בתוכו עלייה לתורה בכותל, סיור בעיר העתיקה או מחוץ לעיר העתיקה, וארוחת בוקר או צהרים באחת המסעדות הטובות של ירושלים.

 

עלייה לתורה בכותל

 

בתחילת האירוע נפגשים כל המוזמנים באחד השערים של העיר העתיקה, ומשם הם נכנסים אל תוך העיר העתיקה בדרכם אל הכותל, מלווים במעגל מתופפים ושופרות שמוסיפים הרבה שמחה לחגיגה. לבסוף הם מגיעים אל הכותל, וחתן הבר מצווה הנרגש עולה לתורה מולו.

 

סיור מודרך

 

אחרי העלייה לתורה מתקיים סיור מודרך, שנבחר על ידי ההורים מתוך מגוון אפשרויות סיור:

 

  • סיור מודרך או סיור קולינרי בעיר העתיקה
  • ביקור באחד מן האתרים הנמצאים בסמיכות לכותל – מרכז שרשרת הדורות, מנהרות הכותל ו/או מוזיאון מגדל דוד
  • סיור מודרך בעיר דוד
  • מופע מספרי סיפורים על ירושלים של פעם ו/או מופע קסמים מיוחד

 

ארוחה במסעדה

 

אחרי הסיור המעניין מתקיימת ארוחה במסעדה מתוך שלל המסעדות הטובות שמציעה העיר וערוכה לקיים ארוחות בוקר או צהרים במגוון סגנונות מטבח.

 

לסיכום

 

אירוע בר מצווה בכותל יעניק לבנכם חוויה מרגשת שתיחרט בזיכרונו כל חייו. המוזמנים לאירוע בר מצווה בכותל ייהנו ממנו מאוד ותהיה לכם הזכות להעניק להם מתנה גדולה – ביקור בלתי נשכח בירושלים. אם בנכם הגיע לגיל מצוות ואתם מעוניינים לחגוג בר מצווה בכותל באווירה המדהימה של ירושלים, פנו לחברת עלמא הפקות ותזכו לאירוע מהנה מאוד, שכל המוזמנים בו יודו לכם על החוויה המיוחדת שהענקתם להם.

 

 

 

 

 

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית