הנצפים ביותר

בריכות שחיה ביתיות

כיום עם בריכות השחיה האלטרנטיביות המשווקות בחברות רבות בישראל, החלום של בריכות שחיה ביתיות כבר בהחלט מצוי בהישג ידכם. לצד בריכת השחיה מבטון שכולנו מכירים, יש כיום בריכות שחיה מתנפחות איכותיות, בריכות שחיה עיליות, בריכות מתועשות ועוד מספר פתרונות עמידים ואיכותיים שיכולים בהחלט להוות תחליף לבריכת השחיה הרגילה והיקרה. במאמר זה נסביר בקצרה מדוע כדאי גם לכם להקים בריכות שחיה ביתיות בחצר הבית שלכם.

ראשית כל, מזג האוויר. ישראל ידועה כמדינה חמה במרבית ימי השנה ודרך מצויינת להצטנן ולקרר את הגוף היא על ידי טבילה בבריכה עם מים נעימים. בניגוד למדינות אחרות באיזורים אחרים בהם הקיץ הינו חודש קצר יחסית, בישראל גם אם כרגע סתיו או אביב אנו עלולים למצוא את עצמנו בשרב כבד או בחום יחסי ולכן אם יש לכם בנמצא בריכת שחיה פרטית, אתם יכולים לשכוח מהחום.

סיבה נוספת היא זניחה של בריכת השחיה הציבורית. מנוי לבריכת שחיה ציבורית עולה לא מעט כסף מדי שנה, ואם אתם רוצים להכניס בקיץ את הילדים, גם כאן מדובר על הוצאה בלתי מבוטלת. מעבר לעניין הכספי, רחצה בבריכת שחיה ציבורית היא אינה היגיינית יתר על המידה, אמנם מנקים את הבריכה מדי יום, אך גם מדי יום יש בה עשרות אם לא מאות רוחצים.

מי שאוהב לשחות כספורט, וודאי שהתקנה של בריכות שחיה ביתיות תהיה מעולה עבורו. כמובן שצריך לעצב את הבריכה בצורת מסלול שחיה ואז בריכת השחיה תהיה לרשותכם, תהיה זמינה בשעות הנוחות לכם ובתנאים המתאימים לכם.

בריכות ביתיות הן דרך נפלאה להעביר מאורע חברתי. אין מי שלא יקפוץ על המציאה כאשר תזמינו אותו לביתכם. אפשר לערוך מסיבת בריכה או להזמין את החברים למנגל ובריכה ובכך לא רק להנות מבריכת השחיה שלכם אלא גם לשתף את חבריכם.

נוסף על כך, בריכות שחיה ביתיות מאפשרות לנו לבלות זמן רב יותר בחצר הביתית. הרבה אנשים נוטים לזנוח את החצר ואילו אם אתם שמים בחצר אטרקציה כמו בריכת שחיה, אין ספק שתהנו הרבה יותר מהחצר שלכם ותשהו בה זמן רב יותר.

ניתן למצוא סוגים של בריכות ביתיות, בריכות מקורות, בריכות מחוממות ועוד.