הנצפים ביותר

בלונים – למצוא עיצוב ליום הולדת

אין ספק שימי הולדת הם משמחים ומרגשים בייחוד אם מדובר על ימי הולדת לילדים בגילאים צעירים.
עם זאת, ימי הולדת יכולים להוות הוצאה כספית גבוהה מאוד להורים המעוניינים לחגוג לילדיהם ימי הולדת מפנקים ומושקעים. קיימים שני פרמטרים בהם ניתן לחסוך בהוצאות ושההורים והילדים לא ירגשו בחוסכים ביום הולדתם. פרמטרים אלו הם: העיצוב של האירוע והאטרקציות שבו.
(רוצים שהילד ייקח חלק מהבחירה? קראו את המאמר החשוב הבא – למידע נוסף.)

בלון – בכל הסוגים והצבעים כחלק מהעיצוב והאטרקציה באירוע

  • בלונים לאירועים כחלק מעיצוב – אז כיצד למעשה ניתן לחסוך בעלויות של עיצוב למסיבת יום הולדת? ובכן, בגדול מסיבת יום הולדת לא צריכה לכלול יותר מדי אלמנטים של עיצוב וכמובן שניתן לשלב, מעבר לבלונים, גם שלטי יום הולדת שמח, פרחים וכן הלאה.
    בלונים כחלק מעיצוב האירוע יכולים לבוא לידי ביטוי כאשר בוחרים מספר של סוגי בלונים – רגילים, בלוני הליום, בלונים מודפסים ולמעשה משלבים אותם על פי צבעים וסגנונות ברחבי חלל האירוע או באופן רנדומלי. לדוגמא: ניתן את שולחן האירוע למלא מסביבו בבלונים עם איחולי מזל טוב (אלו הם כמובן הבלונים המודפסים).
  • אטרקציות עם בלונים – אטרקציה שכולה בלונים יכולה לבוא לידי ביטוי על ידי הזמנת בעל מקצוע העוסק בעיצוב בלונים והפיכתם לצורות מצחיקות, מגניבות ובעיקר משעשעות לילדים.
    כמובן שניתן לחסוך בהוצאות בהזמנת בעלי מקצוע העוסקים במתואר לעיל ולחפש מדריכים ודות סדנאות קיפול באמצעות בלונים וכך, אחד ההורים או אחים של בעל השמחה יכולים להדריך את הילדים כיצד לקפל בלונים וליצור דמויות בעצמם. ניתן גם לערוך “סדנת בלונים” ובה לרכוש טושים, מספרים, מגזינים ודבק ולהתחיל להדריך את הילדים, תוך כדי שהם עובדים בשיתוף פעולה עם חבר/ה קרוב, ליצור דמויות שונות – אבא, אמא, רופא, דמויות מצוירת שהם מאוד אוהבים וכן הלאה.

פעילויות אלו לצד העיצוב האפשרי שניתן עם הבלונים (שערי בלונים, זרי בלונים וכולי) יכולים לשנות לגמרי את טווח העלויות שתוכנן על המסיבה המרגשת ולהפוך את האירוע לאישי יותר, מהנה ולמעשה להרבה יותר יצירתי.
ניתן להגדיל ולעשות ובמידה ומדובר על אירוע קטן, לקחת את תמונותיהם של האורחים המוזמנים ולהדפיסם על בלונים ולהעניק להם אותם בסוף האירוע כמעין הוקרת תודה על כך שהגיעו וחלקו כבוד עם בעל השמחה.
מחפש מידע נוסף בנוגע לעיצוב אירועים בעזרת בלונים? לפרטים נוספים הקלק על הקישור המצורף.

והכי חשוב – שיהיה מזל טוב.

 

לרעיונות נוספים בנוגע לבלונים לחץ כאן.