הנצפים ביותר

בלון קטן, בלון כחול

זה לא ייאמן עד כמה שדבר כזה קטן ממלא את ליבם של כל כך הרבה אנשים ובמיוחד את אלה שקטנים בגיל ובמידה. הרי מדובר בסך הכל בחתיכת גומי שמתנפחת למימדים מסוימים בצורה די סטנדרטית, אז מה בדיוק הוא סוד הקסם של בלונים שהם מצליחים לשעשע ולרגש בכל פעם מחדש אנשים מכל קצוות העולם? כנראה שזה הצבעוניות יחד עם האפשרות להפוך דבר קטן וחסר צורה משמעותית לבלון מלא באוויר שיכול לקפץ לו ממקום למקום, לרחף באוויר כמו ציפור ואם ממש לא נזהרים לאבד את עצמו לגמרי ולהתפוצץ. אנשים מוציאים כסף על בלוני צורות לאירועים שמגיעים בגדלים שונים ובכל עיצוב אפשרי וילדים אוהבים מופע של להטוטן שיודע להכין מכמה בלונים פשוטים חיות, עצמים ואנשים.

 

פשטות -  זה כל הקסם

כאשר עומדים או יושבים מול בלונאי מדופלם שיודע להכין כמעט כל דבר אפשרי מכמה בלונים חסרי אוויר, ההסתברות כי אנחנו נעלה חיוך על פנינו לאחר שהוא ישעשע אותנו בכמה דברים שהוא יכין מבלונים אלה היא גבוהה, למעשה ישנם אנשים שמזמינים הפעלות שלמות עם בלוני צורות אל יום הולדת, חתונות, בר מצווה ולמעשה עבור כל סוג של מסיבה שבה רוצים שתהיה אטרקציה מגניבה שתשעשע את כל החוגגים מגדול ועד להכי קטן ותשאיר אותם עם מזכרת נחמדה מאותו אירוע שבו היו.

האנשים אשר מתמחים ביצירה של בלוני צורות לאירועים הם כאלה שהכי כיף להזמין אל אירועים ומביאים את כל היצירתיות שיש להם אל רחבת הריקודים בחתונה עם מגוון של כתרים וקישוטים שכל הרוקדים יכולים לענוד, אל הפעלה ביום הולדת שתשאיר את כל הילדים ישובים ומחכים לראות מה יצא משלושה בלונים פשוטים ואפילו את אירוע הברית שמקושט עם שלל בלונים בצבעים של מין התינוק.