הנצפים ביותר

בית דפוס בבת ים וגם למה משרת אותנו הדפוס?

לא מעט פעמים בחיים אנחנו מחפשים בית דפוס בבת ים או כל בית דפוס פלוס שם של עיר אחרת ומחפשים את כל השירותים שהוא מציע. שירותים כמו דפי חשבוניות ממותגים, כרטיסי ביקור למיניהם, מעטפות, קבלות ממותגות, פליירים, הדפסת קטלוגים למוצרים ועוד המון דוגמאות שאפשר למנות אותן. לבית הדפוס יש אפילו שירותי אקסטרה כמו כריכות, ספרים פוסטרים ואפילו שלטי חוצות.

חשוב לזכור שנלך לבצע בחירה של בית דפוס לבדוק אותו טוב האם הוא יכול בכלל לענות על צרכינו והאם הוא מעניק את השירותים הנדרשים עבורנו. קחו למשל את העיר תל אביב שהיא מפוצצת בבתי דפוס וכל אחד ואחד מהם יכול לטעון שהוא הטוב ביותר אבל השאלה למי הוא הכי טוב. האם אתם לקוח פרטי קטן או האם אתם עסק בינוני או לחילופין עסק ענק או הוצאת ספרים. אם תענו על כל השאלות הללו תחסכו לכם זמן רב במציאת בית הדפוס המתאים. לעומת זאת קחו את העיר בת ים, בית דפוס בבת ים הוא דבר שיותר קשה למצוא מאשר בתל אביב אבל זה לא אומר שעליכם לרוץ עד תל אביב עכשיו בשביל כל הדפסה. בידקו את בית הדפוס בבת ים וראו האם הוא יכול לענות לכם על כל הדרישות ואם כן תחסכו המון זמן וכסף.

מה ההבדל בכלל בין בית דפוס לפרטיים לבין בית דפוס לחברות?

בשביל להבחין ביניהם אז שימו לב כי בית דפוס בבת ים או כל בית דפוס אחר של לקוחות פרטיים יהיה הרבה יותר נגיש להזמנות קטנות וסביר להניח שיוצבו בו כמה עמדות של מחשבים שאליהם אתם תעלו את הקובץ עם העיצוב שלכם ומשם תוכלו לשלוח להדפסה, בין אם זה כרטיסי ביקור או הדפסות ללימודים שלכם. בבית דפוס יותר מקצועי תראו אולם גדול עם מכונות רבות והוא יהיה לוודאי ערוך הרבה יותר לקבלת הזמנות בכמויות גדולות ואת העיצוב והעלאות של הקבצים שלכם יעשה איש מקצוע שילווה אתכם מההתחלה ועד הסוף. דבר נוסף שתוכלו לראות בבית דפוס המקצועי יותר הוא כמות גדולה יותר של חומרים שבהם תוכלו להשתמש, תוכלו להדפיס על כל סוג של דףבתוך בית דפוס בבת ים ועל כל הגדלים שרק אפשר להעלות על הדעת שכן היום אנו משתמשים בהדפסה דיגיטלית שמאפשרת הדפסות מתקדמות ומגוונות.

מה היתרון בבית דפוס בבת ים ואיך תבחרו בית דפוס?

יש בית דפוס בבת ים ויש בעוד ערים כפי שכבר הזכרנו כאן במאמר אז איך נבחר מבין כולם ולמה שלא באמת ניסע קצת יותר רחוק לאזור שבו יש הרבה בתי דפוס? בפעם הראשונה המשימה אינה פשוטה ולכן חשוב לעשות אותה עם שיקול דעת. הסיבה שבגללה כדאי לבחור בית דפוס שיהיה קרוב לבית היא קודם כל חיסכון בזמן והגעה יותר תכופה לבית העסק ועל ידי כך ליצור היכרות אישית עם בעל הבית. היכרות אישית עם בעל הבית מביאה הרבה פעמים לתוצאות חיוביות כמו רעיונות חדשים לעסק, כמו להיות מעודכנים לעיתים קרובות בחומרים חדשים שנכנסו לבית העסק וגם בשביל לקבל הטבות נוספות כמו הנחות למיניהן. בית דפוס קרוב לבית יהיה יעיל מאוד עבורכם ואם אי פעם תתקעו עם מחסור בחשבוניות או משהו בסגנון תוכלו לגשת בדחיפות ולאסוף ציוד חדש. גשו עכשיו לעבר בית דפוס מקומי ואם אתם באזור בת ים עברו אצל בית דפוס בבת ים והתנסו בעצמכם.

Â