הנצפים ביותר

בית דפוס איכותי- כל הצרכים לאירוע שלך

 

 

בית הדפוס בו תבחרו יקבע את איכות מוצרי הדפוס שתקבלו עבור העסק שלכם, אלו שממתגים אתכם, יוצרים את הזהות התאגידית של העסק, ומעבירים מסרים לגבי העסק. שכן, התחושות שמעוררים מוצרי הדפוס והמיתוג של החברה מושלכים באופן ישיר גם על החברה עצמה, ולכן מוצרי דפוס שיעוצבו ויודפסו באופן מקצועי, ישדרו ללקוחותיכם מסר של אמינות, מקצועיות ואיכות.

 

לא מספיק להשקיע רק בעיצוב הגרפי של המוצרים. אמנם העיצוב הגרפי הוא שלב קריטי וחשוב מאין כמוהו ביצירת תדמית איכותית ונכונה עבור העסק שלכם, אך כל ההשקעה בעיצוב הגרפי עלולה לרדת לטמיון אם בחרתם בבית דפוס במבצע עבודה באיכות ירודה. בית דפוס שלא משתמש בחומרי הגלם ובמכונות באיכות הגבוהה ביותר עלול לספק לכם מוצרים עם הדפסה לא מספיק חדה, צבעים לא מספיק חיים, ומוצרים בעלי אורך חיים קצר, שיפגעו באופן ישיר בתדמית המקצועית שלכם שהשקעתם מאמצים כה רבים ביצירתה.

 

בית דפוס איכותי הוא כזה שמשתמש בחומרי בגלם עבור הפקת אירועים פרטיים – נייר או כל חומר אחר שנועד להדפסה עליו, צבעי דפוס המוכנסים למכונה, חומרי הגלם עבור הגימורים השונים והשבחות הנייר שתבחרו לבצע, וגם המכונות עצמן – מכונות ההדפסה שיהיו מסוג המתקדם והחדיש ביותר, אשר מסוגלות לספק הדפסה חדה ברזולוציה גבוהה, דפסים ובעלי מקצוע מוכשרים שיודעים להתאים ולכוון את צבעוניות ההדפסה לרמה הטובה ביותר, מתן שירות וייעוץ להתאמת המוצרים לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ועוד. בית דפוס כזה, יספק מוצרי דפוס ברמה גבוהה, כאלו שיציגו את החברה שלכם באופן המכובד ביותר ויהפכו את העיצוב הגרפי והמיתוג שלכם ליעיל ואפקטיבי במיוחד.

 

כל בית דפוס מתמחה במוצרים שונים, עם זאת בבחירת בית דפוס כדאי לחשוב מראש על מגוון המוצרים שתצטרכו עבור העסק שלכם, ולבחור בבית דפוס שמסוגל לספק את מכלול המוצרים ולהמשיך עם אותו בית הדפוס לאורך זמן. בענף הדפוס, כמו בכל ענף עסקי אחר, לקוח נאמן מקבל שירות ומחירים טובים יותר, ואם ניסיתם בית דפוס וקיבלת ממנו שירות ומוצר מקצועיים, מומלץ להמשיך ולהזמין מאותו בית דפוס גם בעתיד, גם מאחר וכבר התוודעתם לאיכות ולרמת השירות והמוצרים במסופקים באותו בית דפוס, וגם על מנת לשמור ככל הניתן על אחידות בצבעוניות הנובע מהרגלי גיוון הצבעים וסוגי מכונות הדפוס השונות, בכל ההדפסות של בית העסק. ובכל מקרה, לפני ביצוע ההזמנה הראשונה מבית הדפוס, כדאי לבקש מהם לראות דוגמאות מודפסות של מוצרים שונים לבחינת איכות ההדפסה לצורך התרשמות מראש של מוצרים מוגמרים שיצאו מאותו בית דפוס.