הנצפים ביותר

בירקנשטוק הייצור והמורכבות

הנעליים של פוטפרינטס מגלמות למעשה את ההסטוריה של בירקנשטוק ב- 225 שנה האחרונות, חברת בירקנשטוק עשירה במסורת, לצד שימוש בפיתוחים טכנולוגיים הכי חדשים. כיום, כפות הרגליים שלנו נושאות עמן הרבה לחץ. זו הפכה להיות עובדה מצערת שכפות רגלינו צריכות לשאת את כובד משקלינו על משטחי בטון ואספלט. בניגוד להליכה יחפה על משטחים רכים כגון דשא נעים או חול רך, הקונטרסט הוא גדול. המדרס של בירקנשטוק פותח על מנת לתת לך בדיוק את ההרגשה הזו האקסקלוסיבית על בסיס יום יומי: המדרס מעוצב אנטומית כשבסיס הרעיון הוא הצעד הטבעי. נעלי פוטפרינטס עם המדרס המקורי של בירקנשטוק למעשה מחזיר את כף הרגל לדריכה על מצע טבעי.

העור האיכותי מוטבע בעת הגימור. הטריק הוא להשתמש בחומר המוערך באופן אופטימלי. רצועות העור העליונות ורפידות העור (מורכבות מעד 20 חלקים שונים בכל זוג נעליים) נתפרות יחדיו בקונספט הריקוד. הגביע והרפידות כבר נתפרו קודם לכן.

השלבים הקריטיים בייצור, כמו למשל תפירת רצועות העור העליונות לסוליות בדרך כלל נעשים בעבודת יד ולא באמצעות מכונה ברוב הדגמים. עבודה זו צורכת זמן רב, כישורי דיוק מקסימליים ומבטיחה את האיכות הגבוהה של נעלי פוטפרינטס.

במקרים של דגמי נעליים דוחים מים (כמו נעלי טרקינג לדוגמא) סוליית ה- PU  מולחמת עם רצועות העור העליונות בתהליך שנקרא “הקצפה ישירה”. לבסוף, הנעל מקבלת את צורתה הסופית ע”י אפקט של חימום: חום ולחות מייצבים את רצועות העור העליונות במטרה לשמר את הצורה הסופית של הנעל לאורך זמן רב.

המדרס האנטומי של בירקנשטוק העשוי שעם ולטקס מבוסס על טביעת הרגל הטבעית שאנו עושים ומבטיח סביבה אופטימלית לכף הרגל ע”י בחירה קפדנית של חומרים. מדרס בירקנשטוק בנעלי פוטפרינטס ניתן להחלפה או הסרה למטרת אוורור או שטיפה ב 30 מעלות צלזיוס. לאחר נעילה ממושכת ושחיקה של המדרסים, ניתן להזמין מדרסים חדשים לתחושת חדשה ונעליים חדשות.

המותגים במשפחת בירקנשטוק: אלפרו, בירקנשטוק, בירקיס, פוטפרינטס, פפיליו וטטאמי. כל אחד מהמותגים מספק ללקוחות סדרה של מאפיינים ייחודיים בתחומים ספציפיים כמו סוג הבד, תבניות עיצוב, צבעים וסגנון. כל מותגי בירקנשטוק ללא יוצא מין הכלל בנויים באופן מסורתי באותו האופן. בעוד רוב המותגים עשויים מתערובת לטקס ושעם, כל הסנדלים, כפכפים והנעליים של בירקנשטוק מעוצבים להליכה נוחה.

סדרת המנע של נעלי פוטפרינטס עוצבה על מנת להגן על כף הרגל מפגיעות אפשריות, חיכוך ושחיקה. עיצוב והמבנה מסייע רבות במניעת התפתחות בעיות פשוטות לבעיות רציניות יותר.

מוגש מטעם http://www.ibirkenstock.co.il/

http://www.ibirkenstock.co.il/