הנצפים ביותר

ביצוע פוליש למבנה פרטי או עסקי

אם נתקלתם בכתמים על הרצפה שלכם שאתם לא מצליחים להוריד אותם או בשריטות על המשטח, כנראה שאתם זקוקים לשירותי פוליש. באמצעות פוליש איכותי, תוכלו להבטיח לעצמכם רצפה חדשה לחלוטין ובעיקר מבריקה וללא שריטות.

בשוק יש לא מעט חברות פוליש המציעות שירותי פוליש, אך האם באמת כל החברות המציעות שרותים אלו הן אכן חברות טובות שכדאי לקחת על מנת לנקות את המשטח שלכם, גם כאן כדאי לשים לב ולבחור חברה שהיא אמינה, מקצועית ובעיקר בעלת ניסיון בכל הקשור לשרותי פוליש וניקיון.

יתרה מזאת, יש לבדוק שכל חברה עומדת בסטנדרטים גבוהים ומציעה לכם את העבודה האיכותית והטובה ביותר שתוכלו לקבל. מעבר לכך, שימו לב לידע ולניסיון שיש לחברה בשירותי פוליש, שכן לא כל סוג פוליש מתאים בהכרח לכל סוג רצפה.

מבחינת סוגי הפוליש, יש מספר סוגים מוכרים בשוק כגון, פוליש ווקס ופוליש קריסטל. השוני בין שני הסוגים הוא שפוליש ווקס מתאים לרצפות מסוג טרצו, ויניל ופרקט ואילו פוליש קריסטל הוא הסוג האיכותי יותר והיקר והוא מתאים לרצפת שיש.

מלבד הבדלים אלו, הבדל נוסף ומהותי הוא שפוליש קריסטל מחזיק ליותר זמן ויש לעשות אותו כל מספר שנים, לעומת פוליש ווקס שכדאי לחזור עליו מדי שנה.

חברת ל.ש. אחזקות היא חברה המתמחה במתן שירותי ניקיון ופוליש ובעלת התמחות, מקצועיות וניסיון רב שנים בתחומים, חידוש מרצפות, ליטוש שיש, ניקיון דירות לאחר שיפוץ, שיקום ושיפוץ מבנים ועוד. החברה דואגת ללוות את הלקוח בצורה ישירה מתחילתו של תהליך הניקיון ועד לסופו ולשביעות רצונו של הלקוח.

למידע נוסף על השרותים שאנו נותנים ולהתייעצות, תוכלו להכנס לאתר שלנו על ידי הקלדת הצירוף ל.ש. אחזקות במנוע החיפוש גוגל, להשאיר את פרטיכם האישיים ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם הצעה משתלמת ביותר.