הנצפים ביותר

בחירת רכב לצילומי חתונה

בחירת רכב לצילומי החתונה

אחד הדברים שהזוגות שמתחתנים אוהבים במיוחד זה לבחור רכב לחתונה, הנטייה היא לבחור רכב מנהלים ואפילו יוקרה, אך עד כמה זה באמת עוזר ותורם לאלבום התמונות. צלם חתונות בדרך כלל שם כ 4 או 5 תמונות של הזוג עם הרכב לאלבום הדיגיטלי,  אז השאלה היא האם שווה להשקיע ברכב בשביל כמה תמונות בודדות, את זה אתם תחליטו. והשאלה הנוספת האם באמת מכונית מנהלים בסדר גודל של אודי a4 תרגש מישהו מהמתבוננים אז התשובה היא לא. יש מכוניות שבאמת ראוי שהצלם חתונות ייתן להם את הדגש אבל אלה בדרך כלת מכוניות קלאסיות שמעט מאוד זוגות לוקחים לחתונה שלהם וכמובן כל צלם חתונות ישמח לצלם אותם.

בחירת רכב לחתונה למטרת צילומים

אם באמת רכבים זה בנפש שלכם אז יש כמה מכוניות שמאוד יתרמו לצילומים מכל מיני קטגוריות.

רכבים קלסיים – יש כמעט אין ספור דוגמאות אבל המקובלים בניהם זה אלפא רומאו ספיידר, חיפושית קבריולט, מרצדס sl דור ראשון או שני, פורשה 911 מהדורות הראשונים, מוסטנג משנות השישים או שבעים, הדוגמאות הם עוד רבות  אך רכבים אלה ניתנים להשגה בארץ ללא מאמץ קשה במיוחד, הבעיה איתם זה שאתם צריכים לנהוג בהם, לכן הפתרון הוא לדאוג למלווה שיביא את הרכב רק למטרת הצילומים.

רכבי יוקרה – רגבי יוקרה סגנון אודי a4 או במוו סדרה 3 לא יתרמו רבות לצילומים מהסיבה שהם דיי נפוצים במדינתנו וגם הם לא כל כך יוקרתיים,  אבל רכבים כמו במוו סדרה 6 או 7, יגואר, מזארטי בהחלט יביאו תועלת, גם לצלם חתונות.

רכבי ספורט –  אם יש באפשרותכם להביא פרארי או פורשה אז שיחקתם אותה אם לא אז גם מאזדה mx5 או אלפא gtv וכד’ יעזרו ויתרמו את שלהם מה גם שהם מאוד קלות להסגה.

רכבים מסוג זה מתאמים להרבה סוגי צילום ולא רק לצילומי חתונה, הם מתאימים לצילומי טראש דה דרס מיוחדים, צילומי זוגיות בשביל ליצור אווירת לאב סטורי וכד’.

רכבים לצילומי טראש דה דרס

בדרך כלל לצילומי טראש דה דרס אין צורך בלהביא רכב מהסיבה שהצלם מתמקד בזוג ולרוב זה נעשה בים, אבל אם בכל זאת אתם רוצים להוסיף עניין אז רכבי באגי על החוף יעשה המון לצילומי טראש דה דרס שלכם, כמו כן אופנועים או טרקטורונים יתרמו לצילומי הטראש דה דרס, כמובן לכל סוג של רעיון או קונספט אפשר להתאים רכב מסוים.