הנצפים ביותר

בחירת נכונה של מזון לחתולים

הפתגם, “אתה מה שאתה אוכל”, הוא פשוט נכון גם לחתולים. חתולים תלויים מאוד בבעלים שלהם כדי לקבל את התזונה והבריאות שהם צריכים דרך מזון לחתולים. לכל בעל חיים יש חובה לוודא שהחתולים שלהם מוזנים באופן משמעותי, יחד עם זאת לתת להם טיפול רפואי נאה. כמו כן, חשוב מאוד לזכור כי בעלים שמאכילים את החתולים שלהם בסוגים המתאימים של אוכל לא צריכים לדאוג להוצאות רפואיות נוספות. אם יש אשמה אחת כזו שאנשים אלו לעתים קרובות ,פונים למותגים הזולים ביותר כדי לצמצם את העלויות.

 

עם זאת, זה יכול גם להיות כי הם מונעים מהחתולים שלהם את חומרי המזון הדרושים שיאפשר להם לחיות חיים ארוכים ובריאים. בעלים שמאכיל אותם במזון במחיר סביר יסתכן בכך שהחתול יקבל פחמימות מיותרות במסגרות הזעירות שלהם, ובכך  לגרום לעלויות נוספות לווטרינרים המקומיים. להלן רק כמה דברים חיוניים אחרים על מזון לחתולים שבעלים צריכים להיות מודע להם.

 

  1. מזון יבש מוכרח להיות בחירה מתאימה, ויכול להישאר גם בחוץ כדי להזין חתלתולים. הן לא תתקלקלנה בקלות בהשוואה למזונות רטובים ולחים למחצה.

 

  1.  מזון משומר הוא בדרך כלל פזרני בתכולת מים. אמנם זה עשוי לספק כמה חומרים מזינים לחתולים, הבעלים חייבים להכיר בכך שהיצורים האלה הם לא בדיוק מחבבים שתיית מים על בסיס קבוע.

 

  1.  זה תמיד חשוב לבצע מחקר על המרכיבים של המאכלים שנלקחו בחשבון לרכישה. בעלים צריכים לוודא שהחתולים שלהם מקבלים את החומרים המזינים הנכונים, כלומר מאכלם חייב להיות מלא בהמון ויטמינים ומינרלים.

 

  1.  חתולים עלולים לעתים קרובות להשתעמם משימוש באותו סוג של מזון בכל יום. לכן, מומלץ לבעלים לערבב את האופציות שלהם מעת לעת. מלבד שעמום, חתלתולים יישללו חומרים מזינים המצויים בסוגים אחרים של מזונות.

ניתן למצוא מזון איכותי לחתולים וכל שאר בעלי החיים בחנות חיות בתל אביב הכל לחיות