הנצפים ביותר

בחירת גן אירועים מוצלח

ככל הנראה אתם מתכננים אירוע גדול בקרוב. בניגוד לאירועים קטנים בני מספר מצומצם של מוזמנים, כיום לא ניתן לערוך אירוע מכובד מבלי לשכור את השירותים של איזשהו גן אירועים זה או אחר. ניסיונות להמציא את הגלגל ולערוך אירועים מושקעים במקומות שכוחי אל לנצח יסתיימו בהפקה יקרה בצורה לא פרופורציונאלית ובעוגמת נפש מצד האורחים שרצו להגיע למשל לחתונה ובמקום זה נאלצו להשתתף במסע שטח מאתגר.

אבל גם כשיודעים שהאירוע הולך להתקיים באיזשהו גן אירועים, לא פשוט להחליט באיזה. כיום שוק האירועים נהנה מביקוש אדיר ולכן הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא להתעורר בזמן. מתי הוא הזמן הנכון? ובכן, חצי שנה לפני האירוע נשמע מצוין. אם תתקשרו שלושה חודשים מראש, רוב הסיכויים שלא יהיה לכם סיכוי למצוא תאריך פנוי בשום מקום. קחו זאת לתשומת לבכם.

גן אירועים, מיקום לפני הכל

ישנם לא מעט גני אירועים מיוחדים ונוצצים שמציעים שפע של אטרקציות. עם זאת, התכונה החשובה ביותר שאתם צריכים לחפש היא מיקום נוח. הדבר האחרון שאתם זקוקים לו הוא אורחים שיגיעו לאירוע שלכם כשהם עייפים ורצוצים לאחר שבילו שלוש שעות בנהיגה בכבישי ארצנו. אי לכך, אנחנו ממליצים לקחת ברצינות את השילוש הקדוש והחשוב – לוקיישן, לוקיישן לוקיישן.

כמובן שלא תמיד ניתן לרצות את כולם וכמובן שאם יש לכם משפחה שגרה בצפון הרחוק ומשפחה שגרה בדרום הרחוק, רוב הסיכויים שצד אחד יצטרך להוציא יותר כסף על דלק, אבל בסופו של דבר הכי חשוב שתמצאו לוקיישן שמתאים לכמה שיותר מוזמנים תוך התחשבות בראש ובראשונה במוזמנים הקשישים ביותר. אז נכון, הגליל העליון הוא המקום היפה ביותר בארץ, אבל הוא נראה הרבה פחות יפה אחרי נסיעה של ארבע שעות…

לא שומעים!

האירועים השמחים ביותר ובדגש על חתונות או בר מצוות נשענים במידה רבה על איכות המוזיקה. אבל לא על רשימת השירים לחתונה אנחנו רוצים לדבר אתכם, אלא על האקוסטיקה במבנה. אחת הרעות החולות של אולמות בישראל היא אקוסטיקה גרועה. כשאתם מחפשים גם אירועים, אנחנו ממליצים לכם להיות נוכחים במקום בשעה שמתנהל בו אירוע שמזכיר את האירוע שלכם. הסתובבו בחלל ושימו לב האם המוזיקה באזור ההסעדה נעימה לאוזן ומאפשרת שיחה בווליום סביר או לא והאם במרכז רחבת הריקודים הצלילים נשמעים היטב ובחדות ולא כגיבוב של רעשים. אקוסטיקה גרועה בהחלט יכולה להפיל אירוע מוצלח.

אוכל, קדימה אוכל

אין זה סוד שקהל המוזמנים הישראלי צועד על קיבתו. בדרך כלל גן אירועים עובד עם שירות קייטרינג קבוע. אין שום בושה בלבחור גן אירועים גם לפי איכות האוכל המוגש במקום. כשאתם הולכים לאכול ארוחת טעימות הזמינו חבר או שניים שמבינים באוכל ושקלו את המנות הנבחרות בכובד ראש. מלבד זאת נאחל לכם המון מזל טוב ושהאירוע יעבור בצורה החלקה והכיפית ביותר שניתן לדמיין. בהצלחה.