הנצפים ביותר

בוק בת מצווה נשמע כמו צילום של אלבום תמונות, בפועל אין הדברים כך בכלל

הטרנד העכשווי ביותר שבלעדיו לא תתקיים בת מצווה הוא צילום בוק בת מצווה. צילומי בוק בת מצווה הפכו להיות מצד אחד נחלת הכלל ומצד שני אקט מורכב מאוד שמשלב בתוכו המון אלמנטים שבסופו של יום יופקו תמונות שיספרו את סיפורה של נערה מתבגרת בגיל בת מצווה.

 

מה כלול ומה כולל בוק בת מצווה?

הדעה הרווחת היא שצילומים בכלל וצילומי בוק בת מצווה אחד הם, אך בפועל מסתבר שצילומי האירוע לרוב נערכים בשעת האירוע עצמו, כלומר בתוך האולם בתאורה ירודה וחשוכה, ואילו לעומת זאת צילומי בוק בת מצווה נערכים או בטבע, כלומר בחוץ, או בתוך סטודיו, בכל מקרה צילומי הבוק הם איכותיים בהרבה ומכילים אלמנטים מגוונים שיוצרים את התמונה המושלמת. חלק מהאלמנטים בהם משתמשים הם סגנונות לבוש שונים, תסרוקות , איפור וכמובן אביזרים כגון חציר, נוצות וככל העולה על דמיונו של הצלם. למעשה ככל שהצלם מיומן יותר ובעל מקצוע ותיק יותר כך יהיו בידו רעיונות יצירתיים, להבדיל מאותם צלמים ש”מחקים” צילומים של אחרים ומנסים בעצם לשחזר את צילומי בוק בת מצווה שצולמו על ידי צלם אחר. אתם יכולים לנחש עד כמה מוצלחות התמונות המחזרות, לעומת אותם תמונת שנוצרו במוחו של הצלם באותו הרגע עצמו.

 

בחירת צלם עבור צילומי בוק בת מצווה

אולי יום הצילומים של בוק בת מצווה יכול להיות די מתיש עבור אותה נערה שמצטלמת אולם איתור או בחירת הצלם הנכון או המתאים הינה מהלך קשה לא פחות, לרוב יותר קשה מבחירת אולם אירועים או את האוכל, הסיבה לכך היא שאת הצילומים אותם תצלמו תרזו שישמשו לכם כמזכרת לדורות אולם אם הצילומים יצאו לא טוב בלשון המעטה,מה תעשו? תצאו לעוד יום צילומים?, זה כבר לא יהיה אותו דבר. על כן בבחירת צלם עבור בוק בת מצווה עליכם לבדוק ולבחון היטב מי אותו אחד, קבלו המלצות וחוות דעת מלקוחות עבר והתרשמו מתמונות בוק בת מצווה שצולמו על ידו, אם מוצגים לכם אלבומי תמונות, הקפידו לבקש תמונות עדכניות ככל האפשר. הסיבה לכך היא שאם תמונות ישנות נראות נהדר לא בהכרח שגם החדשות יהיו כך.