הנצפים ביותר

בונים מרפסת חכמה

שוב הראו במסגרת של החדשות היומיות חדשה לגבי דיירים אשר נתקלו בהליך מאוד לא נעים אל מול קבלן שלא ביצע את הטיפול בבניין כמובטח להם? אין כל צורך להיכנס אל חרדות ולבטל את התוכניות של יצירת בניין שהוא הרבה יותר נעים למגורים עבורכם ועבור כל יתר הדיירים, כל מה שצריכים לדעת לעשות הוא להיכנס אל הליך של בניית מרפסות בצורה מסודרת.

 

תוספת אפשרית בהחלט

הרוב הנדרש של הדיירים שמתגוררים יחד אתכם בבניין הישן מאוד היו רוצים לשדרג את הדירות ולהוסיף להן מרפסות, בדיוק כפי שעשו הדיירים בהמשך הרחוב וקבלו תוצאה שלא רק נראית נהדר מבחינת החזית של הבניין, אלא גם מעלה במידה ניכרת את השווי של הדירות ואת איכות החיים של כל אחד מאלה? פעולה של בניית מרפסות צריכה להתבצע שלב אחר שלב כאשר כל דבר נרשם לפרוטוקול וכל שלב עובר דרך עורך דין אשר מיומן בכל התחום של בניית או הרחבת מרפסות בתחום הנדל”ן. כך יודעים מעל לכל ספק כי האינטרסים של הדיירים נשמרים לכל ארוכה של הדרך, אשר בתומה מקבלים את מה שרוצים.

 

עובדים בצורה חכמה

לא רבים מבינים את הערך הרבה שיש לעפולה מסודרת של בניית מרפסות עם עורך דין מתחום הנדל”ן, ורק לאחר מכן מתפלאים כיצד ההסכמות שהיו בתחילת הדרך לא באות אל מימושן בהמשך שלה. בעבודה עם עורך דין אולי צריכים להוציא כספים, אבל מקבלים מעל לכל ספק את התדרוך הכי מקצועי לגבי הבחירה של הקבלן וקביעת ההסכם עימו בצורה שמקדמת את הביצוע של הרחבת המרפסות או הבנייה שלהן מאפס עד להשלמת הפרויקט. לא משנה עד כמה אתם חסכניים, או הקבלן נראה אמין, תמיד הליך של בנייה ראוי כי ייעשה בצורה חכמה.