הנצפים ביותר

בדק בית, רלבנטי לכל אחד מכם

עם כל התקלות והליקויים שיכולים להתרחש בביתך בין אם הוא בית חדש או בין אם הוא בית יד שנייה ויותר חשוב מאוד שתזמין בדק בית פעם בכמה זמן על מנת שתוכל להיות בטוח שהכול בסדר או לחילופין תדע מה לא תקין ותוכל להזמין מומחים שיתקנו את התקלה ואותך ישאירו רגוע ובידיעה שאתה ומשפחתך בטוחים.

רישום חוות דעת לאחר בדק בית

הרבה שואלים את עצמם איך נרשמת חוות דעת בידי מהנדסי בדק בית אחרי בדיקתם היסודית במבנה. חשוב לדעת שחוות דעת של מומחה חייבת להיות רשומה בצורה כזו שכל אחד יוכל להבין מה רשום בה, גם אנשים שהם לא אנשי מקצוע שיודעים לעשות בדק בית במקצועיות. למרות זאת, חוות דעת צריכה להיות ערוכה ורשומה באופן רהוט ומקצועי עם כל ההפניות הרלבנטיות לסעיפים המתאימים בתקנים ובתקנות הישראלים שנקבעו מראש לכל המבנים והבתים. על מנת שבדיקה תהיה יסודית ונכונה אתה צריך לעשות בדיקה יסודית של מומחים ולהזמין את המומחה הטוב ביותר שיוכל לעשות את הבדיקה היסודית ביותר. מומחה טוב חייב להכיר בעל פה ועל בורים את כל התקנים והתקנות על גרסאותיהן השונות. לאור האמור לעיל, חשוב שלפני שאתה מתקשר לחברה מסוימת ומזמין בדק בית תדע בוודאות מי החברה, מה מעמדה בשוק ומה טיב המומחים שלה וזאת על מנת שתקבל את חוות הדעת ברמה הגבוהה ביותר לשביעות רצונך.

סדקים בקירות, גם לך זה יכול לקרות

גם כאשר אתה קונה בית שהוא פיקס והקירות בו נקיים ולבנים דבר זה יכול להשתנות בגלל כל מיני דברים שונים שיכולים לקרות לקירות ביתך. כשהשכן שלך מלמעלה משפץ את ביתו יש מצב שהתקרה שלך תקבל סדקים אנכיים או סדקים אלכסוניים, במקרים של רעידת אדמה סדקים חיצוניים או פנימיים יכולים להיווצר בקירות הבית ובנוסף סדקים בקירות יכולים להיווצר במשך הזמן, בגלל רטיבות, שיפוצים שנעשו בדירה ובגלל שימוש במכשירי חשמל כבדים כגון מסור, פטיש וכדומה. סדקים בקירות הם חלק אינטגראלי מהבדיקות שעושים בבדיקת בדק בית בגלל העובדה שסדקים הם דבר מסוכן ביותר אשר יכול בעתיד לקרות לביתך להתפורר במשך הזמן ובזמן רעידת אדמה יכול לסכן אותך ואת משפחתך אף יותר מאשר כאשר הבית ללא סדקים. לאור כל האמור לעיל חשוב מאוד לקרוא למומחי בדק בית על מנת שיבדקו סדקים ושאר בעיות בביתך ואותך ישאירו רגוע בידיעה שהכול בסדר או בידיעה שאתה עכשיו יודע מה לא בסדר ויש לך שליטה על המצב בר התיקון.    

בדק בית, חוות הדעת שעוזרת לך בבית משפט

יש מקרים שבהם לפחות חלק מהבעיות והליקויים מוכרים לך ואתה נמצא בהליך משפטי נגד הקבלן שבנה ביתך. על מנת שיהיה לך מסמך חוקי ורלבנטי אתה חייב להזמין מומחי בדק בית אשר יבדקו את הבית שלך לעומקו, לאורכו, לרוחבו ולגובהו על מנת לבדוק אם ישנם עוד ליקויים ובעיות בבית ומה חומרת המצב בליקויים והבעיות אשר כבר גלויות. חוות הדעת נרשמת בצורה מובנת ומקצועית ולכן עוזרת גם לך להבין מה קורה בבית שלך וכמו כן קבילה בבית משפט ולפי חוות דעת המומחים של בדק בית השופטים יכולים להבין מפי מומחים בתחום מה הבעיות והסיכוי שלך לזכות במשפט גדל משמעותית. באינטרנט ניתן למצוא מקרי משפט רבים שבהם זכו אותם אנשים שהגישו חוות דעת של מומחי בדק בית ועל כן הרוויחו את השקט הנפשי שלהם בכך שגם זכו במשפט וגם תוקנו הליקויים בבית שלהם.