הנצפים ביותר

בדיקת משאיות בנתניה

אם גם אתה עתיד לרכוש משאית חדשה, או להציע את שלך למכירה – מוטב לבצע בדיקת משאית לפני תחילת התהליך. אם אתה מאזור השרון ודאי תשמח לדעת שישנו מכון רישוי המבצע בדיקת משאיות בנתניה. רק בדיקה זו תבטיח לך משאית מוכנה למכירה, וחוות דעת אמינה האם מומלץ לקנות את המשאית אם לאו. בדיקת משאיות שימשה מאז ומעולם צרכנים שמשתמשים תדיר בכלי הרכב הגדול לפני ביצוע החלטות חשובות הקשורות למסחר בכלי זה. כן משמש מכון הרישוי כמכון טסטים שנתיים עבור משאיות בדגמים שונים.

הערכת כלי רכב כבדים בזמן קצר

מכון הרישוי המבצע בדיקת משאיות בנתניה ידע לקבל החלטות גם עבור המשאית שלך, ולדעת האם היא ברת-מכירה, האם מומלץ לך לקנות אותה והאם היא כשירה מבחינת מעבר טסט. השירותים יתבצעו בזמן קצר, וחוות דעת יונפקו במהירות. ככלל, בשונה מבדיקת רכבים – בדיקת משאיות מצריכה גם התבוננות בנתונים הקשורים לבטיחות בתעבורה: התקן חזק ועמיד לארגז המשאית, בדיקת מסילות המשא עבור משאיות גרר, ובדיקות הקשורות למחברים נוספים של המשאית.

ביצוע תיקונים נדרשים

תיקונים למשאיות שיימצאו לקויות יבוצעו במכון הרישוי. המכון מציע את כל סוגי התיקונים – מבעיות העוסקות במנוע ועד לבעיות זוטרות יותר כמו החלפת גלגלים, ארגז ועבודות פחחות. התיקונים יבוצעו כולם במקצועיות וביעילות רבה שתאפשר לנהג המשאית לקבל לידיו את כלי רכבו מהר גם כאשר הבעיה מורכבת במיוחד.

בחינת תוצאות התיקונים

במוסך של מכון הרישוי בנתניה – משטחים ייעודיים אשר על גבם ינועו משאיות שחזרו מתיקון. הבוחנים יאשרו כי מדובר במשאיות תקינות אשר יכולות להמשיך בעבודתן. חשוב שלפני הנסיעה הראשונה שלכם מהמוסך אל עבר היעד תקבלו סקירה  על התיקון ממומחי תיקוני המשאית במוסך. הם יוכלו לומר לך מה הם בדיוק תיקנו ולמה מומלץ לשים לב באופן מיוחד כאשר חוזרים לנהוג. בדרך זו תוכלו להבטיח המשך נהיגה בטוחה במשאית.

דגשים לבחינת המשאית

חשוב, כאשר אתם בודקים אותה – לבדוק את כל הפונקציות: נסיעות לימין ולשמאל, ידיות המתפעלות את הארגז, שימוש בחיישני רוורס, ופונקציות נוספות במסגרתן פועל הרכב הכבד.