הנצפים ביותר

באילו שכונות בפתח תקווה או בראשון כדאי לגור?

 

פתח תקווה וכן ראשון לציון הן שתי ערים גדולות וותיקות, הנהנות מאוכלוסיה גדולה ומגוונת, מרכזים מסחריים מפותחים, ותשתיות מעולות בכל התחומים. לא ייפלא, על כן, כי רבים מחפשים שכונות בפתח תקווה או שכונות בראשון לציון, כדי לרכוש בהן דירה. באילו שכונות כדאי לגור? להלן סקירה קצרה של כמה שכונות בולטות בערים אלו.

שכונות בפתח תקווה

כאשר מדברים על שכונות בפתח תקווה, ישנן כמה שכונות בולטות. למשל, אם המושבות, שהיא שכונה שבשנים האחרונות שילשה את גודלה, והיא נחשבת לאחת השכונות הגדולות ביותר במרכז הארץ. שכונה זו מתאפיינת בבנייה חדשה, עם בתים שהם יחסית רבי קומות. בשכונה זו תוכלו למצוא יותר מארבעים גני ילדים, בתי ספר, מגרשי ספורט, גני שעשועים, שני מרכזים מסחריים שוקקים ועוד. עוד שכונות בפתח תקווה כוללות את שכונת עין גנים, שהיא שכונה וותיקה מאוד, ומספר תושביה קטן יחסית, וכן את שכונת אחדות, שגם היא אחת מהשכונות הוותיקות בעיר, ומאופיינת בבנייה נמוכה ובבתים צמודי קרקע. עוד שכונות בפתח תקווה כוללות, בין השאר את שכונת קרול, מחנה יהודה ועוד.

שכונות בראשון לציון

כאשר נידרש לעדכן אתכם על שכונות בראשון לציון, ראוי לקחת בחשבון כמה שכונות ידועות. כך למשל, שכונת רמז, שכוללת חלק ישן וחלק חדש, שהוקם בשנות התשעים. שכונה זו נמצאת בדרום העיר, וניתן למצוא בה וילות ובתים צמודי קרקע, אך גם בנייני מגורים המתאפיינים בבניה נמוכה יחסית. בשכונה זו יש שפע של מוסדות ציבור וכן בתי ספר וגני ילדים, בית אבות וספרייה. לא ניתן להזכיר שכונות בראשון לציון מבלי לציין את שכונת קריית ראשון, אשר נמצאת במערב העיר, צמוד לכביש 4. בשכונה זו יש גן ענק, הממוקם במרכזו, והוא כולל פארק גדול עם מסלולי הליכה, מדשאות מוריקות, בתי ספר ומתנ”ס. בשכונה יש אזורים ישנים, המתאפיינים בבניה נמוכה יחסית, ואזורים חדשים, כמו למשל קריית הלאום, שיש בה בניינים חדשים רבים, עם פרויקטים רבים הנמצאים בשלבים שונים של הקמה. שכונות ידועות נוספות בעיר ראשון לציון כוללות, בין השאר, את שכונת כצנלסון, רמב”ם, נאות השיקמה ועוד.