הנצפים ביותר

ארונות אמבטיה HPL החומר החדיש ביותר

ארונות אמבטיה יוצרו עד היום מסוגי עצים שונים כגון סנדויץ,סיבית או עץ מלא ,פעם יוצרו גא ארונות אמבטיה מחומרים פלסטיים שהיו זולים מאוד אך המראה היה פשוט וזול.חסרונם של ארונות העץ הוא בעמידותם המוגבלת לרטיבות,גם העצים הטובים ביותר לא יכלו לעמוד בפני רטיבות לאורך זמן וכך נוצר שבמידה והיתה לכם נזילת מים בארון אמבטיה נגרם לכם נזק בלתי הפיך לארון אמבטיה שלעיתים אף אילץ אתכם להחליף ארון אמבטיה לחדש.

בשנה האחרונה יצא לשוק חומר חדש שנקרא ארונות אמבטיה  HPL חומר זה עשוי מפורמיקה יצוקה ויתרונו הוא בעמידות מלאה לרטיבות !! כן כן ..ניתן לקחת דלת של ארון לשים אותה בדלי מים ולא יקרה לה כלום!!!!!!בנוסף עמידות ה לשריטות גבוהה בהרבה מכל חומר שהורגלנו עד היום בחדר האמבטיה,ללא ספק חומר פםורץ דרך שלדעתי יהיה החומר השולט בשנים הבאות גם בארונות אמבטיה אך יתכן אפילו בארונות מטבח,כיום הוא נפוץ פחות בגלל עלותו הגבוהה והקושי בעיבדו שדורש מכונות יקרות ולכן כיום משמש רק בארונות סטנדרט העשויים בשבלונה קבועה.

זה ענין של זמן עד שחומר זה יכבוש את שוק ארונות האמבטיה ויהיה חומר זמין וזול,יתרון נוסף של חומר זה הינו עמידות בפףני אש,חומר זה יש לו תקן אש !!מה שמאפשר לשים אותו במקומות ציבוריים הדורשים תקן אש שאין לאף ארון אמבטיה אחר כיום.

רוצים להקדים את הזמן ריכשו ארון אמבטיה  HPL וקבלו אחריות לכל החיים על נזקי מים!!!!