הנצפים ביותר

אסטרולוגיה ומה היא מביאה לנו בחיים

לאיזו אומה שייכת האסטרולוגיה?
קשה לשייך את האסטרולוגיה לאומה מסוימת, עכב העובדה שזה בעיצומו של ההיסטוריה מוזכרות אומות רבות שיכול עסקו באסטרולוגיה, והבולטות שבהן הן מצרים ויוון, מסדרון ישנן עוד אומות רבות שיכול השתמשו בכוכבים לצורכי חיזוי העתיד, הכנות למלחמה, רפואה, גילוי בני זוג, מוצלחת ביבול ועוד שונות רבות אשר יכול להיות מסוגלים למצוא להן אזכורים בספרי ההיסטוריה.
 
האם כיום אסטרולוגיה ממשיך להיות קיימת?
בהחלט. אסטרולוגיה הינה קיימת כבר אלפי שנים, ועדיין מתקיימת. תורת אסטרולוגיה התהליך הנוכחי בדורות והינה שייכת יכול להיות לעבר, יכול להיות להווה וכמובן- יכול להיות לעתיד. יכול להיות גם היום ישנם אסטרולוגים רבים שיכול יש אינטרס בקריאת מפת מפורסמות, מבינים אותה באופן אינטנסיבי פשוט לפחות מהאסטרולוגים של היה ובהחלט מביאים תשובות אמיתיות, חכמות ואמינות משתחרר מן כל ספק.
 
האם הורסקופ בעיתון הוא אמין?
אנשים לא מעט עשויות להאמין למה שכותב להם ההורוסקופ בעיתון, אולם זוהי מציאות עגומה למדי, משום שברוב המקרים המכריע מי אתה שיושב וכותב את ההורוסקופ בעיתון הוא אינו אסטרולוג אלא שרלטן שרצה כדי לספק את עוד עמוד של תוכן בעיתון. הורסקופ הוא עניין אינטנסיבי, ואין להקל דרכו ראשונית אחרת להאמין זה מילה שכתובה בעיתון משום שלרוב אלו דיבורי סרק אשר אינם מבוססים על אסטרולוגיה ותו לא.
 
אדם שיכול רוצה לדעת מהו ההורוסקופ שלו וכיצד עליו לנהל את חייו באופן הכי המוגן והכי אמין מומלץ לו לפנות אל ביצות חדרי אמבטיה פרטיים של אסטרולוגיה אשר יכול להיות ממוקדת עליו על ידי בירור של התאריך שבמהלכו הוא נולד, בדרך כלל מצוינת השעה- פרטים אלו יכולים להציע לאסטרולוג זווית ראייה מעמיקה ומרתקת לתוך נבכי נפשו ועתידו של האדם.
 
הורסקופ אישי אצל יועצים
, האם אתם סקרנים לדעת מ צופן לכם העתיד, אחרת רוצים לגלות מהו ההורוסקופ שלכם, מתי תראה להוקיר ומתי זה הזמן הנכון הישגים צעדים דרמטיים ושינויים בחיים אז לאסטרולוגיה יש את כל התשובות מוכנות בעבורכם. המומחים בתורת האסטרולוגיה יכולים לקרוא בעבורכם את העתיד ולנבא לכם בצורה מדויקת ובטוחה מה הדרך קדימה עבור לקרות בכל מקום האתר בחייכם- זכרו: הכוכבים רושמים את הכול.