הנצפים ביותר

אנטי אייג’ינג- לעכב את תהליך הזקנה

הארכת תוחלת החיים האיכותית

כשאתם מתנגדים למשהו אתם דוגלים בגישת אנטי. כשאתם אינכם צעירים אתם משתייכים למושג “אייג’ינג”, וביחד מתקבל המושג “אנטי-אֶייג’ינג” המתורגם מאנגלית לעברית ופירושו עיכוב תהליכי הזדקנות. כיוון שאנחנו נמצאים בשנת 2015 הרפואה שלנו מודרנית בימינו ועומלת זמן רב על חקר ההאטה של תהליך ההזדקנות. כאמור, כיף לנו להיות צעירים או לפחות להרגיש כאלה. אם היינו יכולים להשתמש בניסיון החיים שלנו כמבוגרים, אך לשמור על גוף צעיר שאינו מזדקן, היינו מאושרים יותר.

להאט את הזקנה

אלא שתהליך טבעי יש לו לגוף לעבור ממצב אחד למצב אחר. אנטי אייג’ינג  הוא המושג המסכם את מדעי הרפואה המודרניים בניסיון להאריך את תוחלת החיים האיכותית. אייג’ינג- מי באמת רוצה להרגיש זקן? גם אם אתם בני 70 ואילך, אתם רוצים לשמר את הטוב שיש. אמנם איש לא יכול לדלג על הזקנה, אך בהחלט ניתן לחשוב על דרכים להאט את ההזדקנות הפוגמת לנו באיכות החיים. מי שינהל אורח חיים בריא על ידי שמירת כושר גופני ותזונה נכונה, יבטיח לעצמו בריאות טובה: פיזית ונפשית.

צעדים להבטיח עיכוב  תהליך הזקנה

ככל שתתרחקו מרעלים, ככל שתקטינו חשיפה לקרינה, חשיפה לעישון, ככל שתקפידו על בדיקות רפואיות תכופות, ככל שתשמרו על שלווה ולא תילחצו מכל דבר הפוקד את חייכם לרעה לכאורה, כך תבטיחו לעצמכם צעד נוסף בדרך לעיכוב תהליך הזקנה. אייג’ינג- מי באמת יכול לעצור את תהליך ההזדקנות? עם הטכנולוגיה המתפתחת יש אפשרויות להצעיר את כולנו בשנים, אך שוב חשוב לזכור כי קיימת רק האטה ולא ביטול הזקנה לגמרי.

שנים נוספות של גוף בריא בנפש בריאה

כל אחד היה מסכים לקנות עוד שנים רבות של תחושה צעירה, גוף בריא בנפש בריאה. אל תהיו אנטי העניין, שמרו על ראש פתוח, קיימות גישות, קיימים מוצרים, קיימים ניתוחים, טכניקות שונות קיימות בשוק אשר יכולות לסייע לכולנו לתחושה טובה יותר עם גופנו. אם תחוו את כל תהליך ההתנגדות לזקנה תגלו שיש באפשרותכם לפעול רבות כדי לכבוש חלקה טובה בדרך לבריאות איתנה.

להתנגד לזקנה

המתנגדים לתהליך הזקנה  יהיו תמיד אלו שמאמינים שניתן להפיק את המיטב מכל מצב. מי שחש אנטי לגבי היכולת של הטכנולוגיה לסייע לכל מבוגר, יתקשה לגלות אימון במה שיש לעולם להציע לו ויחוש אנטי גם כלפי היכולת שלו להיות יצירתי אל מול תהליך “אייג’ינג” שרוצים לעכב בכמה שנים.  תתפלאו- אך רבות יש לעשות לפני שאתם מחליטים לבחור בדרך הזקנה, תודות לרפואה ולטכנולוגיה, תודות למוצרים הקיימים בשוק, תודות לניתוחים פשוטים, כך תוכלו להרוויח שנות שמחה ורווחה.