הנצפים ביותר

אם אתה רוצה יותר לקוחות אתה חייב כתיבה שיווקית

מאז ותמיד כל אתר אינטרנט חייב להכיל תוכן שיווקי על מנת לגרום לגולש לבצע פעולה כלשהי באתר ובעיקר על מנת שיצור קשר עם בעל העסק. כתיבה שיווקית איכותית נחשבת לאחד הגורמים המכריעים להנעת הגולש לפעולה.

לכן חשוב למצוא כותב המבין בנושא האתר ויודע כיצד להפוך גולש פסיבי לגולש אקטיבי. בנוסף יש לשים דגש על עריכת תוכן נכונה באתר הן מבחינת הדקדוק והן מבחינת בחירת הנושאים לכתיבה.

הנעה לפעולה

המאמרים באתר חשובים לקידומו, אולם כאמור גם להנעה לפעולה. לכן כדאי לשלב משפטים כמו “אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר” או “לפרטים נוספים התקשרו ל-” בפסקת הפתיחה או הסגירה של המאמר או אפילו בשתיהן. כמובן שלא כל מאמר חייב להכיל הנעה לפעולה. הרי כתיבה שיווקית לא צריכה להעיק על הקורא, אולם במאמרים הנקראים והמקודמים ביותר, כדאי לשלב משפטים מסוג זה. גבשו כללי עריכת תוכן נכונים שילוו את הכתיבה באתר באופן קבוע. אנחנו בחברת מדיהוליק עיצוב אתרים דואגים שהתוכן באתר שלכם יניע לפעולה ויותאם לקהל היעד שלכם.

כתיבה שיווקית לקידום האתר בגוגל

לכל מאמר באתר יש 2 היבטים חשובים מבחינה שיווקית: הראשון הוא כאמור להניע את הגולש לפעולה ולספק לו מידע והשני הוא לתת מיקום טוב לאתר במנוע החיפוש. כלומר לכתיבה יש 2 נמענים: הלקוח וגוגל. לכן חשוב לשלב את מילות מפתח בכל מאמר באתר בהתאם לנושאים המקודמים. מצד שני אין זה אומר שכל מילה שנייה צריכה להיות מילת מפתח – אחרת האתר ירד בדירוג. הדרך הטובה ביותר לכתיבה היא לכוון קודם כל לגולש, כי מה שטוב לגולש טוב לגוגל.

עריכת תוכן לגיוון הנושאים באתר

חשוב מאוד לדאוג לתוכן ייחודי לאתר. אם בעבר בעלי אתרים הפיצו את אותם המאמרים בכל רחבי הרשת, היום כבר לא ניתן לעשות זאת. מדוע? כי אלגוריתם פנדה של גוגל, אשר נלחם בתוכן כפול ולא איכותי יוריד את דירוג האתר עקב סיבה זו. לכן כתיבה שיווקית לאתר צריכה להיות ייחודית לו. חשוב שהמאמרים באתר יכילו את כל ההיבטים האפשריים בנושא העסק. אם תכתבו את אותו התוכן רק במילים אחרות אולי תצליחו להתחמק מאלגוריתם פנדה אבל כך תפגעו בחוויית המשתמש.