הנצפים ביותר

אלו פרגולות מתאימות לבניין דירות

דיירי דירות גג עם מרפסות גדולות זקוקים לפתרונות הצללה באופן קבוע. בכדי להגן על עצמם ועל רהיטי הגן ותכולת המרפסת מפני קרני השמש החזקות עליהם להתקין פרגולה, סוכך או רשת צל. פרגולות משמשות היום בחירה עיקרית להצללת הבית, רוב בעלי דירות הגג בוחרים להתקין פרגולה עשויה עץ במתכונת של מתקן הצללה קבוע.

יתרונות של פרגולות עץ

א.      עיצוב מודרני יוקרתי.

ב.      שימוש נוח וארוך טווח.

ג.       יציבות ובטיחות.

ד.      מחירים נוחים.

ה.      תחזוקה מאוד פשוטה.

ו.        בניית פרגולות בהתאמה אישית על פי מידות.

פרגולות עץ מביאות עמן מראה יוקרתי ומודרני, הפרגולות אינן יוצאות מהאופנה מזה שנים רבות. בכדי לרענן מראה של פרגולה ישנה כל שעליכם לעשות הוא לצבוע את הפרגולה בצבע שונה כמו תכלת, לבן או אפור. רהיטים עשויים עץ מלא מלווים במראה יוקרתי אשר אינו יוצא מהאופנה.

פתרונות הצללה נוחים

נוחות השימוש היא שיקול משמעותי ברכישת מתקני הצללה קבועים, כדאי לזכור כי פרגולות לבית לא תרצו לרכוש או להתקין בכל שנה וגם לא בכל 5 שנים. המטרה היא רכישת מתקן הצללה איכותי בו תעשו שימוש למשך 15 שנים לפחות. פרגולות איכותיות עשויות עץ המלא המעוצבות בהתאם לצרכים האישיים שלכם תהיינה בחירה אידאלית להצללה ועיצוב המתחם החיצוני.

כמה עולה להתקין פרגולה?

ראשית, חשוב יהיה להבהיר כי התקנה ורכישה של פרגולות היא השקעה ארוכת טווח, הפרגולה בה תשקיעו היום תשרת אתכם נאמנה גם בעוד 20 שנה. מחיר הפרגולה ועבודת ההתקנה נקבע בהתאם לתנאים בשטח, לשעות העבודה הדרושות ולעלויות של חומרי הגלם. שימו לב, ישנם מקרים בהם התקנת פרגולה תדרוש גם היתרי בנייה ואישורים מתאימים, כדאי להתייעץ עם בעלי ניסיון המכירים את התקנות המקומיות בכדי למנוע תסבוכות עתידיות.