הנצפים ביותר

אלומיניום – על עיצוב מחיצות וחדרי ארונות

כאשר מדובר על עיצוב חללים או תחימת חדרי ארונות, מגיע חומר אלומיניום ומציע מגוון פתרונות שונים באמצעותם ניתן לעצב בקלות וביעילות כל מחיצה או חדר ארונות שנרצה. עבודה מסוג זה, קלה יותר ונוחה יותר ליישום. אז אין זה עובד? טוב מאד! כל הדרכים לעיצוב בהמשך.

אלומיניום בעיצוב חדרי ארונות   אלומיניום

עיצוב חדרי ארונות באמצעות דלתות אלומיניום הוא עיצוב מושלם. באמצעות עיצוב זה ניתן ליצור מגוון של חדרי ארונות או דלתות הזזה שונות. דלתות הזזה עשויות אלומיניום יכולות להשתלב בכל עם כל חומר אחר כגון: עץ או זכוכית ולשאת את המשקל של החומרים בקלות באמצעות פרופילי אלומיניום הנחשבים חזקים הרבה יותר מחומרים אחרים.

מחיצות אלומיניום – עיצוב חללים

מחיצות אלומיניום הן עוד דרך מדהימה לעצב חללים. המחיצות יכולות לשמש כל חלל בבנייה קלה ויעילה יותר של החללים הקטנים יותר שניצור בתוך חלל גדול. בעבר נהוג היה ליצור מחיצות חללים באמצעות קירות גבס מסורבלים או פרופילי נייר שנקרעו בקלות. מחיצות אלומיניום מגיעות לתת מענה שונה וקל יותר לבניית כל סוגי המחיצות.

מחיצות אלומיניום – למי מתאים

בעבר, מחיצות של חלל אחד בתוך מבנה גדול היה שייך למחסנים לוגיסטיים, מפעלים ומשרדים. אך כיום באמצעות מחיצות אלומיניום ניתן לייצר חלל מעוצב יותר ונקי יותר הן מבחינת מראה והן מבחינת עבודה. את המחיצות ניתן לראות במשרדים מעוצבים, דירות סטודיו גדולות, מחסנים גדולים, חללים וסטודיו של מעצבים בכירים, חנויות, אולמות תצוגה ועוד מגוון של עיצובים בתוך חללים גדולים.
מבחינה טכנית את פרופילי האלומיניום קל ונוח יותר הן להרכיב והן לפרק. לוחות האלומיניום נגזרות ונחתכות בחיתוך לייזר בבית הייצור של החברה ומורכבות היישר באתר הבנייה וזאת ללא התכות, ערבול בטון, זיהום הסביבה ושכירת ימי קבלנים ארוכים ויקרים.
לסיכום נאמר שתיחום חדרי ארונות וחללים על ידי פרופילים או מחציות אלומיניום הם הפתרונות האידיאלים והמתקדמים יותר בבנייה כיום. החומרים הופכים מוכרים יותר מיום ליום לאוכלוסייה המעצבת ולאוכלוסיית הצרכנים – שנהנים מעיצוב קל ונוח הרבה יותר.