הנצפים ביותר

אלגו טריידינג- יוטרייד בית השקעות

 

בית ההשקעות יוטרייד מציעה ללקוחותיו שורה ארוכה של אמצעים ממוחשבים למסחר בשוק ההון. האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשות יוטרייד הינם מהמתקדמים והמובילים ביותר בעולם וכן מציעים לכל לקוח מינימום סיכון ומקסימום רווחים בכל סכום בו יבחרו להשקיע. ביוטרייד- בית השקעות צועדים, ללא כל צל של ספק, לקדמת עולם המסחר בשוק ההון וזאת על ידי הרובוט המתוחכם אשר פיתחו, אז מה הופך את הרובוט של יוטרייד לטוב ביותר?

קדמה טכנולוגית
הקדמה הטכנולוגית כולה עומדת לרשות בית ההשקעות אשר משקיע ממיטב משאביו לפיתוח ושדרוג רובוט המסחר שלו ללא הרף. ההשקעה התמידית משתלמת ומאפשרת לרובוט להיות המתקדם והמוביל כיום בשוק תוך שהוא יודע בדיוק כיצד נתח את השוק, השינויים בו ולבצע פעולות במהירות האור וזאת בכדי לשמור על הכסף שלכם ואף לעשות ממנו עוד הרבה מאוד כסף.

ידע רחב היקף
אביב טלמור מנכ”ל יוטרייד מסביר שתכנון ופיתוח הרובוט אינו דבר של מה בכך וכן מיטב המוחות בתחום שוק ההון עומדים לרשותו וזאת בכדי לאפשר לרובוט ללמוד, לנתח ולבצע פעולות שונות בשוק ההון בצורה היעילה, הנכונה והבטוחה ביותר שניתן. מיטב המוחות משתפים מהידע והניסיון הרב העומד לרשותם כאשר הרובוט למעשה מאגד מאות ואלפים ממיטב המוחות בשוק ההון בארץ ובעולם.

למידה עצמית
כרגע, מדובר בעיקר בספקולציות ושמועות אך בנוגעים בדבר מספרים על למידה עצמית של הרובוט. רובוט אשר ביכולתו ללמוד בכוחות עצמו את שוק ההון, השינויים בו ואף לצפות שינויים מראש, ללמוד מן העבר ולבצע ניתוחים מהירים בכל זמן. זוהי ללא ספק שיא הקדמה הטכנולוגית שכן תחום הבינה המלאכותית עדיין בחיתוליו בעולם כולו.

עם רובוט ותוכנות כה מרשימות אין ספק למה כדאי לכל משקיע לבחור בבית ההשקעות של יוטרייד. בבית ההשקעות הכסף שלכם בטוח יותר וכן אחוזי התשואה גבוהים מבתי השקעות אחרים. ניסיון רב וטכנולוגיה מתקדמת מאפשרת גם לך להתקדם ולעשות מהכסף שלך עוד הרבה מאוד כסף.