הנצפים ביותר

אירוע קטן עם אוכל טוב – איך לבחור נכון את התפריט?

אוכל טוב וטעים הוא הבסיס לאירוע מוצלח, כמו כל מארחים אחרים גם אתם מעוניינים לספק לאורחים שלכם את האוכל הטוב ביותר ולקבל בעצמכם תמורה הולמת בעד כספכם. התשלום שלכם בעבור כל מנה יישאר אותו הדבר אם האורחים יאכלו את האוכל בהנאה או ישאירו צלחות מלאות בחוסר שביעות רצון. כאן נלמד אתכם בקצרה מתוך הניסיון שלנו איך לבחור נכון תפריט אוכל של אירוע קטן למשפחה וחברים.

ראשית נבהיר כי גם בעבור אירועים קטנים ישנה חשיבות רבה לבחירת התפריט, יש הטוענים כי דווקא כאשר מדובר באירוע קטן האורחים מצפים ליותר ומכם מצופה לשים דגש על הפרטים הקטנים.

לא חייבים לבחור סטייק אנטרקוט!

תמוהה בעיני הדבר אך כמעט בכל האירועים בהם השתתפתי בשנים האחרונות אחת המנות העיקריות הייתה סטייק אנטרקוט. בכל האירועים התקבלה מנה אפרורית ורחוקה ממנה בשרית טעימה או משביעה. מעט מאוד מטבחים יוכלו להכין מנה של סטייק לכמות גדולה של אורחים בתוך זמן קצר תוך שמירה על איכות הבשר ורמת צלייה נכונה. מדובר במנה אותה קל מאוד לקלקל, ההמלצה שלי היא להשאיר את הסטייק למועד אחר ולבחור מנות בשר בקר טובות יותר כמו אסאדו או רוסטביף, מנות ללא סכנה של בשר יבש.

האם כדאי לבחור מנת דג?

שילוב של דגים בתפריט יהיה צעד חיובי, כמעט בכל אירוע קטן כמו אירוע גדול נוכל לפגוש מנת דג ברשימת המנות הראשונות וברשימת המנות העיקריות. אנחנו ממליצים לבחור במנת דג רק כאשר אתם יודעים כי מדובר במטבח שף עם ניסיון מתאים בבישול וצלייה של דגים, קל מאוד לקלקל מנה של דג עם נתחים לא איכותיים או טכניקה לא נכונה.

חושבים מחוץ לקופסה? מה דעתכם על אירוע קטן עם אוכל באווירה ביתית? מנות של קוסקוס עם מרק או דגים חריפים יהיו טעימות ולא פחות יוקרתיות.Â