הנצפים ביותר

אירוע בר מצווה אטרקטיבי

בניגוד לאירוע כמו חתונה שבו רואים את הרב מקדש את החתן והכלה במעמד שמיימי או באירוע של ברית מילה שבו מתקיים טקס ברית המילה שמחבר בין הילוד החדש לבין הדת היהודית, באירוע כמו בר מצווה אין ממש טקס שאותו באים לראות מלבד זה שנערך בבית הכנסת כאשר הנער עולה לתורה בפעם הראשונה. אז מה הופך את אירוע בר המצווה לאירוע מיוחד שיוצר עניין אצל האורחים שבאים למשהו יותר מארוחה טעימה, ולראות כמה בני עשרה מתרוצצים להם על גבי רחבת ריקודים עם שירים שכבר הם עייפים מכדי לרקוד אותם? הסוד של אירוע בר מצווה מעניין טמון בבחירה של אולם לבר מצווה שיכול להשיג כמה שיותר אטרקציות במינימום של מחיר, למרות שהעלויות של אירוע בר מצווה כבר בהחלט מתחרות בזה של חתונה.

 

אטרקציות לבר מצווה

מלבד הבחירות החשובות של אולם לבר מצווה, בגדים לחתן בר המצווה ובחירה של המנות אותן יגישו במהלכו של ערב נעים וטעים, צריכים לדעת כיצד להעביר את אותן שעות בצורה קצת שונה מן הרגיל ולתת את המשהו הנוסף הזה עבור אורחים שאחרי הכל פינו מזמנם ובאו לחגוג עם נער בר מצווה את היום המיוחד שלו.

אומן אורח – זה לא משנה אם יש לכם תקציב אך ורק לאומן של מופע אשליות או לזמר שכולם מכירים ואוהבים לשמוע ברדיו כל היום, העיקר הוא כי תביאו סוג של אטרקציה שתעביר את הזמן הזה שבין מנה למנה בצורה שתבדר את האורחים בזמן שבו היו עומדים וצופים בקידוש חתן וכלה או חיתוך של איבר המין תינוק בן שמונה ימים.

מתנות לאורחים – זה יכו להיות נחמד לנצל את התקציב הרחב עבור יצירה של מתנה מקורית שיהיה כיף לקבל יותר מאשר עוד מגנטים של תמונה מן האירוע.