הנצפים ביותר

איפה לומדים? מכללה למיסים וחשבונאות

 

לימודי חשבי שכר הם לימודי תעודה שללא ספק מאפשרים ליהנות השכלה בתחום החשבונאות גם ללא תואר, גם התחלה של פיתוח קריירה רצינית ונחשבת וגם תחום מבוקש מאד בקרב השוק הישראלי. לאור כל העובדות הקיימות- לימודי חשבי שכר הפכו בעשור האחרון לתחום מרתק ומעניין אשר מושך אליו יותר ויותר אנשים והביקוש אליו רק הולך וגובר.

חשבי שכר זהו תחום לימודי אשר בסופו מקבלים תעודת הסכמה כי המועמד סיים את הקורס בהצלחה ויכול להתחיל לעבוד בארגונים, חברות, מוסדות וכל מקום אחר שיש בכך צורך.

יתרונות המקצוע

היתרון הגדול בלימודי חשבי שכר הוא שאין מקום עבודה שלא זקוק לתחום שכזה. לאור הביקוש ופניית אנשים מעמדות שונים לרכישת השכלה שכזו ישנם קורסים שונים במכללות ומוסדות שונים אשר מציעות תחום לימוד זה בהיקפים שונים ומסגרת שונה- בין אם לימודי ובין אם לימודי ערב. קורס חשבי שכר מיועד עבור אנשים שמעוניינים לרכוש ידע וכלים בתחום החשבונות וההנהלה.

 כשם שזה נשמע- בקורסי חשבי שכר מלמדים על הדרך להכנת משכורת- החל מחישוב השכר, תנאי העבודה של כל עובד, היקפי משרה ועד הוצאת המשכורות לעובדים תוך כדי ביסוס תיאורטי ויישום בפועל- מה שמכין אותך לקריירה האמתית.

הכל אפשרי אם רק רוצים

ברגע שמסיימים לימודים אלו, לאחר מספר חודשים- אפשר להתחיל לחפש עבודה בתחום ולהתחיל לפתח קריירה של ממש- הן בחברה גדולה, מפעלים, חברות של הלוואות לעצמאיים, עסקים קטנים או באופן פרטי. חשבי שכר זהו מקצוע מבוקש מאד אשר בכל מקום דורשים אותו.

תנאי הקבלה ללימודים מסוג זה הם תעודת בגרות מלאה, כל גם אלו שלא היו תלמידים מצטיינים יכולים להצליח- ובגדול ולהתחיל תחום חדש בחייהם עם קריירה איכותית בעלת מוניטין וביקוש רב. יתרה מכך, מקצוע זה הוא דינמי והשכר משתנה ממקום למקום וכמו כן עולה עם השנים, הניסיון והוותק. באופן כללי המשכורת ההתחלתית היא מעל המינימום אך לא באופן משמעותי בהכרח אולם ככל שעובר הזמן כך המשכורת גדלה וללא ספק אנשים מתחום זה יכולים להעיד כי הצליחו להגיע למשכורת גבוהות ויפות רק בזכות הניסיון.